کونته: بازیکنان چلسی آمادگی فروش چلسی را نداشتند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، چلسی هفته گذشته روزهای آتش زا را در سطح مدیریتی پشت سر گذاشت و حالا به نظر می رسد تصمیم نهایی در مورد این باشگاه گرفته شده است.
رومن آبراموویچ که پس از حمله روسیه به اوکراین با موجی از انتقادات مواجه شد، تصمیم گرفت باشگاه را به فرد دیگری بسپارد تا به دوران پرافتخار خود با آبی های لندن پایان دهد.
او ابتدا در سال 2003 با مبلغ 140140 میلیون باشگاه را بر عهده گرفت و اکنون قصد دارد آن را به مبلغ 2 میلیارد میلیارد بفروشد.

آنگلوکانته ستاره فرانسوی چلسی می گوید بازیکنان این تیم آماده اعلام فروش باشگاه نیستند.


سرویس خبر شماره: 1813582 |
13 اسفند 1400 ساعت 13:12 |
3,836 امتیاز خبر|

1نظرات

کونته به Sky Sports گفت: “این چیزی است که ما برای آن آماده نبودیم.” همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد. تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که بهترین بازی را انجام دهیم، کاری که همیشه برای این باشگاه و هواداران انجام داده‌ایم.»
هافبک فرانسوی افزود: ما هیچ کنترلی بر اتفاقات رخ داده نداریم. دیدن چنین وضعیتی بسیار سخت است. امیدواریم هر چه زودتر و به بهترین شکل ممکن به پایان برسد.»
آبراموویچ شامگاه چهارشنبه رسما اعلام کرد که تصمیم به فروش چلسی گرفته است و در عین حال ادعای 1.5 تا 1.5 میلیاردی خود را از این باشگاه به او داد. مالک روسی تاکید کرد که تمام عواید حاصل از فروش باشگاه به پیشکسوتان اوکراینی تعلق خواهد گرفت.



مجله اخبار فوتبال خارجی