کونته دیگر منتظر پسر نیست (عکس)

سون که با دو گل به مقام سوم برترین گلزنان ملی کره رسید، روز گذشته از فرودگاه اینچئون راهی لندن شد تا به تیمش در باشگاه تاتنهام بپیوندد و میزبان بازی های پایانی لیگ برتر باشد.

پس از پایان کار کونته، کریستین استلینی هدایت تاتنهام را بر عهده گرفت و باید دید او با سون چه خواهد کرد.

1836953



مجله اخبار فوتبال خارجی

هیونگمین در فرودگاه گفت: “پس از مدت ها بازی در خانه توانستم دوباره عشق به فوتبال را احساس کنم.” من نتوانستم یک برد بزرگ به شما بدهم، اما سعی می کنم به تیمی تبدیل شوم که در آینده با سایر بازیکنان پیشرفت کند. از حمایت شما در این 10 روز سپاسگزاریم.

سون هیونگ مین با چهره ای جدید در تیم باشگاهی خود به عنوان سرمربی اینچئون را به مقصد لندن ترک کرد.

کونته دیگر منتظر پسر نیست (عکس)


سرویس خبر شماره: 1898200
10 آوریل 1402 در 1:25 ب.ظ
483

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی کره جنوبی در ماه مارس در دو دیدار فیفا به مصاف کلمبیا و اروگوئه رفت و ستاره ببرهای تاجو در آن بازی کسی جز سون هیونگ مین نبود. ستاره تاتنهام در بازی مقابل کلمبیا دو گل به ثمر رساند، یک بار از روی ضربه ایستگاهی که مورد تمجید یورگن کلینزمن قرار گرفت.

او اکنون در شرایطی به لندن و تاتنهام بازخواهد گشت که آنتونیو کونته در روزهای پایانی فیفادی از سمت خود برکنار شد و این شاید غم انگیزترین اتفاق برای سون هیونگ مین باشد که یکی از بازیکنان مورد علاقه کونته بود.

جالب اینجاست که هواداران تیم کره در فرودگاه هیجان زده بودند و از سون هیونگ مین امضا گرفتند و با او عکس گرفتند. سون که یک سویشرت و گرمکن سفید به تن داشت، منتظر آخرین لحظات اقامتش در کشورش بود.