کونته: مشکل تاتنهام کمبود بازیکنان خلاق است

ما باید بفهمیم که این زندگی ماست. باید در هر بازی برای کسب یک یا سه امتیاز بجنگیم. این واقعیت است، به خصوص زمانی که شما دو یا سه بازیکن مهم ندارید و با مشکلات دیگری روبرو هستید. ما خصوصیات مختلفی داریم. واقعیت این است که ما بازیکنانی نداریم که در دوئل ها خیلی خوب عمل کنند. همچنین بازیکنان خلاق کافی در تیم نداریم. امروز، در نیمه اول، ما واقعاً در ایجاد فضا با مشکل مواجه هستیم.

آنتونیو کونته سرمربی تاتنهام پس از باخت 2-0 مقابل استون ویلا از وضعیت تیمش عصبانی بود و گفت با توجه به بازیکنانی که دارد نباید از او و تیمش انتظار بیشتری داشته باشد.

کونته: مشکل تاتنهام کمبود بازیکنان خلاق است

تاتنهام باز هم گل اول بازی را به ثمر رساند
بله، باز هم گل اول را زدیم. سعی می کنیم برای گلزنی بازی کنیم. اما حریف هم مثل ما به دنبال گلزنی است و نمی توان انتظار داشت که تیم مقابل نتواند گلزنی کند. می دانیم که قهرمانی برای ما بسیار سخت خواهد بود. تلاش می کنیم هر چه زودتر بازیکنان مصدوم را به شرایط آماده برگردانیم. اکنون باید در هر بازی بجنگیم و نشان دهیم که قوی هستیم.

1787198

این شکست باعث خشم هواداران تاتنهام شد و آنتونیو کونته و بازیکنانش را در اواخر بازی هو کردند. سرمربی تاتنهام از شرایط بازی ناراحت بود و در پایان بازی چند اظهار نظر کرد که مطمئناً برای هواداران خوشایند نخواهد بود. او از مصدومیت چند بازیکن مهم تاتنهام و کمبود بازیکنان خلاق گلایه کرد و گفت اگر تیمش در پایان فصل در رده پنجم قرار می گرفت، بهترین نتیجه بود.

1787197


سرویس خبر شماره: 1862398
11 ژانویه 1401 @ 8:31 ب.ظ
967

1نقطه نظر

شک ندارم اگر گل اول را نمی خوردیم می توانستیم این دیدار را ببریم. گلی که دریافت کردیم اعتماد به نفس ما را از بین برد. ما باید سعی کنیم بازیکنانمان را تقویت کنیم و روحیه آنها را تقویت کنیم. به خصوص بازیکنان جوان تیم که نیاز به تقویت دارند.

اگر گل اول را نمی خوردیم، برنده می شدیم
در نیمه اول خوب جنگیدیم. ما اجازه ندادیم شرایطی برای هدف ما ایجاد شود. ما با تیمی روبرو بودیم که تمرکزش روی دفاع مقابل دروازه اش بود. اما در اوایل نیمه دوم یک گل دریافت کردیم و پس از دریافت آن گل، اعتماد به نفس بازیکنانم پایین آمد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تاتنهام امشب در ورزشگاه خانگی خود یعنی تاتنهام هاتسپر به مصاف استون ویلا رفت اما با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد.

بهترین مکان در جدول برای ما رتبه پنجم خواهد بود
من می خواهم خیلی واضح بگویم. به باشگاه گفتم. هواداران ما لایق بهترین ها هستند اما با شرایط فعلی بهترین جایگاه برای ما پنجم جدول خواهد بود. شاید هم ششم و هفتم. اگر بتوانیم چهارم شویم، این بهترین موقعیتی است که می توانیم تصور کنیم.



مجله اخبار فوتبال خارجی