کونته و تاتنهام به پایان راه رسیدند/ جانشین مشخص شد؟

کونته قبلا گفته بود بازیکنانش تحت فشار خوب بازی نمی کنند. با تمام این اوصاف، اسپرز همچنان در رده چهارم قرار دارد. نیوکاسل با دو امتیاز کمتر در رده پنجم قرار دارد اما هنوز دو بازی باقی مانده است. روز جمعه قبل از بازی، کونته پس از حذف شدن از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل میلان، هواداران را به شدت مورد انتقاد قرار داد و گفت که بی صبری آنها روی بازیکنان تاثیر گذاشته و جو بدی ایجاد کرده است. کونته از دنیل لوی، رئیس باشگاه، که خود به دلیل حمایت از کونته با انتقادات شدیدی مواجه است، انتقاد نکرد.

انتظار می رود کونته در پایان فصل و زمانی که قراردادش به پایان می رسد، باشگاه را ترک کند، هرچند برخی از بازیکنان دوست دارند هر چه زودتر او را ترک کند.

وضعیت باشگاه به شدت ناآرام است و این باشگاه با تعدادی از مدیران جایگزین مانند مائوریسیو پوچتینو و توماس توخل که هر دو در حال حاضر بیکار هستند مرتبط شده است.

همچنین بخوانید : آتش گواردیولا توسط کونته / جولیا رابرتز را از نزدیک دیدم!



سرویس اخبار فوتبال خارجی

تیم او روز شنبه برابر ساوتهمپتون 3-1 پیش افتاد اما بازی با تساوی 3-3 به پایان رسید. او در نشست خبری پس از بازی به بازیکنانش حمله کرد و آنها را “خودخواه” خواند و عدم عصبانیت و تشنگی آنها برای پیروزی را دلیل ناکامی آنها دانست و آنها را به خاطر عدم کسب جام سرزنش کرد.