کونسیسائو: طارمی مثل همیشه خوشحال نیست


سرویس خبر شماره: 1846631
13 اکتبر 1401 ساعت 11:07 |
34 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

او بلوغ خاصی دارد;

مهدی طارمی ستاره ایرانی باشگاه پورتو همانند دیدار مقابل براگا برای تیمش گلی نزد اما با ارسال دو پاس گل یکی از بهترین بازیکنان شاگردان سرخیو کونسیکائو لقب گرفت. با این حال سرمربی پورتو معتقد است مهاجم ایرانی در بهترین وضعیت روحی خود نیست.

سرجیو کونسسائو سرمربی پورتو پس از بازی تیمش مقابل لورکوزن صحبت های جالبی در مورد مهدی طارمی داشت.

کونسیسائو: طارمی مثل همیشه خوشحال نیست

سرخیو کونسیکائو پس از برد ارزشمند تیمش مقابل بایر لورکوزن گفت: “من احساس می کنم طارمی مثل همیشه خوشحال نیست، اما نباید خیلی روی آن تمرکز کنیم زیرا هیچ چیز او را آزار نمی دهد. براگا، اتفاق نظر وجود داشت که او این بازیکن است. بهترین بازیکن زمین.” این مورد بود. می خواهم به شما بگویم که او از بلوغ خاصی برخوردار است.”

کونسیکائو درباره کم تجربه بودن تیمش نیز گفت: “به هواداران گفتم بازیکنانی داریم که تجربه چندانی در این سطح ندارند. من در مورد ژائو ماریو صحبت می کنم. گالنو و دیوید کارمو همچنین در این رده بازیکنان جوانی هستند که به تجربه نیاز دارند. آنها به آن نیاز دارند. زمان سختی است و باید به آنها کمک شود. در واقع، به همین دلیل است که حمایت ما از آنها بسیار مهم است. “شما باید درک کنید که این بازیکنان باید از حمایت افرادی برخوردار باشند که به آنها اهمیت می دهند اگر بتوانیم در این مواقع به این بازیکنان کمک کنیم، حتی قوی تر خواهیم شد.”



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پورتو که در دو دیدار قبلی خود در لیگ قهرمانان اروپا متحمل دو شکست شده بود، شب گذشته به مصاف بایر لورکوزن رفت و موفق شد با دو گل حریف خود را شکست دهد تا امیدهای صعود را زنده نگه دارد.