کوپا آمریکا 2024: پیروزی برای اروگوئه و شکست برای آمریکا


سرویس خبر شماره: 2051474
8 جولای 1403 ساعت 09:14
336

1نقطه نظر

در مرحله گروهی کوپا آمریکا، اروگوئه به پیروزی بزرگی مقابل بولیوی دست یافت و آمریکا مقابل پاناما شکست خورد.

کوپا آمریکا 2024: پیروزی برای اروگوئه و شکست برای آمریکا

به گزارش “ورش سه”، در دور دوم مرحله گروهی کوپا آمریکا صبح امروز تیم های ایالات متحده آمریکا و اروگوئه به مصاف حریفان خود رفتند.

تیم ملی آمریکا که در اولین دیدار مقابل بولیوی با نتیجه دو بر صفر پیروز شده بود، این بار با نتیجه دو بر یک مقابل پاناما شکست خورد.

حذف تیموتی وه آ تاثیر زیادی در این شکست داشت چرا که بازیکن یوونتوس در حالی که توپ را در اختیار نداشت با یک خطای غیرورزشی بازیکن حریف را متوقف کرد و از دقیقه 18 آمریکا با یک بازیکن کمتر بازی را دنبال کرد.

2048443

با این وجود گل اول این دیدار برای آمریکا به ثمر رسید و فلوریان بالوگان در دقیقه 22 موفق شد با ضربه پای چپ تماشایی گل اول مسابقه را به ثمر برساند تا تیمش پیش بیفتد اما آنها به سرعت به گل تساوی دست یافتند.

بلکمن در دقیقه 26 دروازه آمریکا را باز کرد و بازی در نیمه اول با تساوی به پایان رسید. آمریکا تا دقایق پایانی نیمه دوم به گل تساوی نزدیک بود که ضربه فاجاردو در دقیقه 83 معادلات آنها را خراب کرد و 2-1 شکست خوردند.

در دیگر دیدار این گروه اروگوئه به مصاف بولیوی رفت و با نتیجه 5 بر صفر به برتری رسید و صدرنشین شد. اروگوئه که در دیدار قبل 3-1 پاناما را شکست داده بود دومین پیروزی متوالی خود را جشن گرفت.

اروگوئه در اوایل این دیدار پیش افتاد و فاکوندو پلیستری موفق شد در دقیقه 8 با ضربه سر گل اول را به ثمر برساند. بازی هجومی زمانی دنبال شد که داروین نونز در یک ضد حمله با ضربه پای چپ در دقیقه 21 دروازه بان را شکست داد و گل دوم را به ثمر رساند.

2048444

اروگوئه در نیمه اول با دو گل پیروز شد و گل سوم آنها از راه دور به ثمر رسید. در دقیقه 77 ماکسیمیلیانو آرائوخو با یک پاس رو به جلو خودش را تک به تک کرد و با وجود واکنش دروازه بان توپ را تبدیل به گل کرد.

فده والورده پس از دریافت توپ در میانه زمین و حرکت به سمت محوطه جریمه، توپی را که از گوشه های محوطه جریمه گرفته بود در اختیار گرفت و سر توپ را به گوشه دروازه فرستاد تا گلزنی کند. گل چهارم در دقیقه 81.

آخرین گل این دیدار در دقیقه 89 به ثمر رسید که رودریگو بنتاکور موفق شد با ضربه سر دروازه بولیوی را باز کند و شکست سنگین این تیم را کامل کند.

مجله اخبار فوتبال خارجی