کوین در سکوها، او لیست را پر نمی کند


سرویس خبر شماره: 1940878
9 ژوئن 1402 ساعت 12:18 |
3.7 هزار |

3نقطه نظر

کوین یمکا در لیست بازی چهارشنبه نخواهد بود و بازی را از روی سکوها تماشا خواهد کرد.

کوین در سکوها، او لیست را پر نمی کند

با مصدومیت کوین و غیبت رضا میرزایی در اردوی صالح حردانی، استقلال تنها بازیکن پست دفاع راست خواهد بود و در صورت مصدومیت احتمالی این بازیکن، ریکاردو ساپینتو احتمالا از امید حامدی فر در این پست استفاده خواهد کرد. امید حامدی فر در دیدار با تراکتورسازی دقایقی در این پست به میدان رفت و حتی به آرش رضوند پاس گل داد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کوین که در بازی هفته بیست و هفتم مقابل پرسپولیس به دلیل برخورد با مهدی عبدی مصدوم شد، قرار بود با دربی پلی آف به ترکیب برگردد اما به نظر می رسد همیشه آماده باشد. نه و چند روز پیش به همین بهانه به تهران بازگشت تا در بازی فینال در کنار هم تیمی هایش باشد و در صورت پیروزی استقلال در جشن قهرمانی شرکت کند.

حضور او در لیست استقلال بدون اینکه سودی برای این تیم داشته باشد یکی از جاهای خالی را پر می کند و ریکاردو ساپینتو نمی خواهد از این فرصت برای انجام این دیدار مهم برای یکی از بازیکنان استقلال استفاده کند. کوین در چند روز گذشته به تنهایی تمرین می کند و این یعنی نمی تواند استقلال را در بازی چهارشنبه همراهی کند. مهمتر از همه این که آخرین تمرین امروز استقلال قبل از دیدار با پرسپولیس یک تمرین سبک خواهد بود.

1869685