کیانوش رحمتی: طارمی جزو 10 بازیکن برتر جهان است

کیانوش رحمتی پیشرفت تیم ملی را امیدوارکننده می داند و معتقد است با حمایت فدراسیون می توان در بزرگترین تورنمنت دنیا آبرومندانه کار کرد.

    کیانوش رحمتی: طارمی جزو 10 بازیکن برتر جهان است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کیانوش رحمتی در خصوص پیروزی یک بر صفر ایران مقابل اروگوئه به خبرنگار ما گفت: نکاتی که قبلا در حضور آقای کی روش در مورد تیم ملی گفته بودم مطرح شد. البته باید بگویم دفاع مطلق را شاهد نبودیم و بازی طبق برنامه انجام شد و علاوه بر بسته ماندن دروازه تیم ملی توانستیم گلزنی کنیم. این بازی و این برد به اردوی تیم ملی امیدوار شد و می توانیم به شکست رقبا و صعود در جام جهانی فکر کنیم. تیم اروگوئه هم بازیکنانی مثل سوارز و نونز داشت که بازیکنان کمی نیستند.
وی درباره عملکرد و امتیاز مهدی طارمی ادامه داد: بدون اغراق باید بگویم که طارمی از نظر رنکینگ جزو 10 بازیکن برتر جهان است. دیدید که جایگیری او عالی بود و توانست برای تیم ملی ما گل بزند. او بازیکنی با کلاس فنی بسیار بالاست و شایسته تحسین است.

این پیشکسوت فوتبال درباره عملکرد ابوالفضل جلالی که اولین بازی ملی خود را انجام داد نیز بیان کرد: ابوالفضل جلالی در سمت چپ و صادق محرمی در سمت راست هر دو جوان و دونده هستند که انگیزه زیادی دارند و این انگیزه ها همیشه باعث می شود بازیکن بیشتر نشان دهد. . خودش؛ عملکرد مدافعان ما خوب بود.
رحمتی در ادامه صحبت های خود افزود: روند صعودی است و امیدوارم فدراسیون فوتبال شرایط را در این ماه فراهم کند تا بتوانیم موفق شویم و به بزرگترین اتفاق فوتبال افتخار کنیم و به عنوان یک تیم بسیار خوب بتوانیم ایران را در قطر ترک کنیم. جام جهانی 2022
رحمتی یادآور شد: بازی های فیفادی پرده بالاتر از بازی های دوستانه است چرا که در رده بندی نقش آفرینی می کند و تیم ها با 100 درصد بازیکنان خود می آیند. می توان گفت در بازی با اروگوئه 80 درصد در ترکیب ثابت ایران داشتیم، اما در جام جهانی بازیکنان با انگیزه 100 درصد وارد زمین می شوند و هیچ حریفی حریف دیگر را دست کم نمی گیرد و همه تیم ها در جایگاه هستند. با قدرت کامل به داخل زمین می روند. آنچه ما از اروگوئه دیدیم آن چیزی نیست که در جام جهانی می بینیم، اما روندی که داشتیم می تواند ما را امیدوار کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1845262
04 مهر 1401 ساعت 00:45
14.9 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر