کیانی: در تراکتور موهایم ریخت و پیر شدم

وی در مورد چاسمی که گفت تراکتورسازی بعد از برد هفته گذشته بسیار آرام بود، گفت: طبیعی است. هفته گذشته مستحق برد بودیم. استقلال هم دو سه موقعیت خیلی خوب داشت اما سرهنگ کار خودش را کرد!

کاپیتان تراکتورسازی افزود: با جان و دل تمرین می کنم و هر بار که می آیم کاری را که مربی از من می خواهد انجام می دهم. تراکتورسازی برای من بالاتر از همه چیز است و می خواهم تیمم موفق شود و امیدوارم در لیگ باعث خوشحالی هواداران شویم.

وی در خصوص پنالتی ها و درگیری بعد از بازی گفت: درگیری طبیعی است. داور نباید تکرار می کرد و محمدرضا روی خط بود. او یک پنالتی گرفت و بچه های ما چیزی نگفتند، اما وقتی آن را تکرار کرد بچه ها عصبانی شدند. کمک داور گفت من سرهنگم همه برای ما عزیز و محترمند اما جناب سرهنگ! سر ما را از روی زمین جدا کردی. سرهنگ مبارک

مهدی کیانی می گوید دوست دارد با تراکتورسازی از فوتبال خداحافظی کند.

کیانی: در تراکتور موهایم ریخت و پیر شدم

کیانی درباره خداحافظی با پیراهن تراکتورسازی گفت: جوانی و زندگی ام را اینجا گذاشتم و افتخار می کنم که در این تیم موهایم را از دست داده و پیر شدم. انشاالله اگر بمانم با پیراهن تراکتور خداحافظی می کنم و در حد توان در خدمت تراکتور و مردم خوب تبریز هستم.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1864390
22 ژانویه 1401 @ 7:32 ب.ظ
29.4K امتیاز خبر|

17نقطه نظر

سر تیم ما را در میدان بریدند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مهدی کیانی پس از دیدار مقابل استقلال گفت: می دانستیم بازی سختی خواهد بود چون هفته قبل استقلال را بردیم. همه حواشی را از قبل برنامه ریزی کرده بودیم. اصلاً نمی خواهیم درباره داوری صحبت کنیم، اما دیدید دو پنالتی گرفتند که اصلاً نبود و نمی دانیم به چه کسی اعتراض کنیم. تیم ما خصوصی است و این همه از جیب خود خرج می کند و چه کسی باید پاسخگوی هواداران ما باشد؟ آنها باید یک قضاوت 100٪ درست کنند. آنها می دانستند این بازی فینال جام حذفی است. تبریک به کادرفنی و بازیکنانمان که با تمام وجود جنگیدند و ما هواداران خود را شرمنده کردیم.