کیانی فر: مرا به خاطر خانواده ام ببخش

هافبک نفت مسجد سلیمان از مسئولان درخواست کمک دارد و امیدوار است محرومیتش بخشیده شود.

کیانی فر: مرا به خاطر خانواده ام ببخش


سرویس خبر شماره: 1868360
14 فوریه 1401 در 05:19 ب.ظ
1K |

0نقطه نظر

کارت من مال پارسال است و مقصر نبودم چون یادم نمی آمد

وی ادامه داد: باشگاه اعلام کرده که به این رای اعتراض داریم. قرار شده صبح یکشنبه با یکی از اعضای باشگاه برای دفاع به کمیته انضباطی بروم. از مسئولان فدراسیون و کمیته انضباطی می خواهم در رای خود تجدید نظر کنند واقعا. تقصیر من نبود، یک سال گذشته بود و نمی دانستم محروم شدم.

کیانی فر در پایان افزود: با آقای عنایتی در این باره صحبت کردیم، ایشان هم مانند آقای اشکش سرمربی نفت مسجد سلیمان معتقدند من مسئول این اتفاق نبودم و باشگاه باید استعلام می کرد. وضعیت بازیکنش آقای عنایتی با من خوب است و می گوید چه کسی این رای را دنبال می کند.
از کمیته انضباطی می خواهم در تصمیم خود تجدید نظر کند، من یک بازیکن جوان هستم و از خانواده ام نیز حمایت می کنم و با محرومیت آینده فوتبالی ام به خطر می افتد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از دیدار حذفی نفت مسجد سلیمان و ملوان بود که به دلیل محرومیت علی کیانی فر، این دیدار با نتیجه 3 بر صفر به سود شاگردان مازیار زارع به پایان رسید و حالا کمیته استیناف تصمیم گرفت. رای به تعلیق کیانی فر به مدت سه ماه داد. . این بازیکن در این باره گفت: بازی های دور قبلی جام حذفی را فراموش کردم، مطمئنا اگر از محرومیتم مطلع بودم اطلاع رسانی می کردم و بازی نمی کردم. چون بازی مهمی برای ما نبود و هدف نفت مسجد سلیمان بقا در لیگ برتر است نه قهرمانی در جام حذفی. باشگاه باید پرس و جو می کرد، اما این اتفاق نیفتاد، من از این محرومیت ناراحت شدم و آینده فوتبالی ام در خطر بود، من بازیکن جوانی هستم و از مسئولان می خواهم در این شرایط به من کمک کنند.