کیروش به کدام یک از این سه نفر اعتماد دارد؟ (تصویر)

در هر صورت با غیبت بیراوند، میدان دروازه بانان تیم ملی به مثلثی تبدیل شده که رقابت حرف اول را می زند و باید دید چه کسانی شانس بازی مقابل سنگال را خواهند داشت.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، به جرات می توان گفت بزرگترین غایب تیم ملی در تمرین عصر امروز علیرضا بیرانوند بود.

سید حسین حسینی دیگر دروازه بانی است که می تواند برای تیم ملی بازی کند. او که فصل گذشته عملکردی ایده آل با استقلال داشت و در این فصل روزهای خوبی را با آبی ها سپری کرد، امروز در تمرین با بدنی آماده و روحیه بالا تمرینات عناصر را زیر نظر لوپز پشت سر گذاشت تا به کادر فنی ثابت کند که آنها می توانند او را اداره کنند.

تمرین امروز تیم ملی در حالی برگزار شد که غیبت بیرانوند محسوس بود.

کیروش به کدام یک از این سه نفر اعتماد دارد؟  (تصویر)

با این حال، انتخاب در این پست آزاد است. امیر عابدزاده که به عنوان جایگزین بیراوند وارد زمین شد می تواند گزینه اصلی سرمربیگری بازی با سنگال باشد. در حالی که نعیم احمدی عکسی از عابدزاده را ضبط می کرد، او با گام جالب سینه خود آمادگی خوب خود را نشان داد تا نشان دهد برای مبارزه آماده است.

دروازه بان سوم در تمرین امروز هم نیاز به پیام داشت. بازیکنی که از لیگ پرتغال به سپاهان بازگشت و از همان ابتدا مهره ای مطمئن برای مورائیس شد. او که پیش از این در اردوهای ملی حضور داشته، حالا امیدوار است بتواند نظر کارلوس کی روش را به خود جلب کند و این شانس را داشته باشد که با عملکرد خود بازی کند.

بازیکنی که در دقیقه 63 بازی با اروگوئه از ناحیه کمر مصدوم شد و امیر عابدزاده جایگزین او شد و حالا زیر نظر کادر پزشکی و فیزیوتراپ های این تیم به کار خود ادامه می دهد.


سرویس خبر شماره: 1845261
04 مهر 1401 ساعت 00:15
11 هزار |

2نقطه نظر

تهیه شده توسط عابدزاده، نظم و حسینی