کیم مین جائه مدافع ناپولی از انتقال به منچستریونایتد در تابستان فاصله گرفت – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد

این بازیکن کره جنوبی به عنوان یکی از مدافعان مرکزی پیشرو در اروپا در این فصل ظاهر شده است و در سطح داخلی و بین المللی تاثیرگذار بوده است.

اعتقاد بر این است که اریک تن هاگ، سرمربی یونایتد، تحسین کننده شدید این مدافع است و آماده است تا او را برای فصل آینده در تیمش در اولدترافورد قرار دهد.


The Peoples Person را دنبال کنید توییتر یا اینستاگرام برای همه آخرین اخبار در صورت وقوع و شرکت در گفتگو.




https://thepeoplesperson.com/2023/03/26/napoli-defender-kim-min-jae-distances-himself-from-move-to-manchester-united-in-the-summer-261779/ منبع:

با این حال، همانطور که توسط دیلی میلهنگامی که از مین جائه در مورد یک سوئیچ بالقوه سوال شد، از هرگونه صحبت در مورد یک حرکت آینده انتقاد کرد.

انتظار می رود که یکی از ویکتور لیندلوف یا هری مگوایر در تابستان به کار خود ادامه دهد و مین جائه جایگزین مناسبی برای ارائه پوشش و رقابت برای لیساندرو مارتینز و رافائل واران باشد.

عملکرد عالی او باشگاه های برتر در سراسر قاره را در حالت آماده باش قرار داده است و بسیاری امیدوارند که این بازیکن 26 ساله را در تابستان از ناپل دور کنند.

همانطور که می دانید، این شایعات به هیچ وجه صحت ندارد. می خواهم روی تیمم تمرکز کنم. من نمی توانم از شایعات نقل و انتقالات ناراحت شوم زیرا آنها صحت ندارند. اکنون به جای این نوع مزخرفات، روی تیم تمرکز کرده ام.

اگر یونایتد بخواهد در فصل آینده بازیکنان سطح بالای خود را به باشگاه جذب کند، به پایانی قوی برای فصل نیاز خواهد داشت، در حالی که جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا در لیگ برتر معلق است.

مین جائه نقش کلیدی در قهرمانی ناپولی برای قهرمانی سری آ و همچنین لذت بردن از یک جام جهانی شخصی خوب در قطر ایفا کرده است.

این بازیکن کره جنوبی همه ابزارها را برای موفقیت در لیگ برتر در اختیار دارد و تن هاگ ممکن است علیرغم اظهارنظرهایش همچنان برای امضای خود به ناپولی نزدیک شود.

کیم مین جائه، هدف نقل و انتقالات منچستریونایتد، شایعات جدایی از ناپولی در پایان فصل را رد کرد.

“چهار یا سال است که من این شایعات را دارم. ناراحت کننده است. ای کاش آن داستان ها را پخش نمی کردی.»

مین جائه همچنین اعتراف کرد که صحبت های مداوم در مورد آینده را ناراحت کننده می دانست و خواهش کرد که داستان ها متوقف شوند.