کین: بازیکنان تاتنهام از کونته راضی هستند

ستاره تیم ملی انگلیس درباره شرایط سخت لیگ برتر انگلیس گفت: در این لیگ مرزهای مشخصی بین مشکل داشتن با تیم ها یا حضور در بین چهار یا شش، هفت یا هشت تیم برتر وجود دارد، هر تیمی دائما در حال پیشرفت است و هیچ بازی آسانی نیست. ”
کاپیتان تیم ملی انگلیس از عملکرد کونته روی نیمکت تاتنهام تمجید کرد و افزود: “سرمربی ما بیشترین تلاش ممکن را انجام داده است و بازیکنان شرایط مشابهی دارند. اینطور نیست که همه چیز به آرامی پیش رفت. یک شبه اتفاق افتاد. زمان می برد و شما باید هر کدام را درک کنید. “به نظر من و از نظر همه بازیکنان، کونته را نمی توان به اندازه کافی روی نیمکت ستایش کرد.”



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1815386 |
24 مارس 1400 ساعت 09:36 |
6 امتیاز خبر|

0نظرات

هری کین ستاره تاتنهام اصرار دارد که بازیکنان این تیم رابطه خوبی با آنتونیو کونته دارند.

کونته در اواسط فصل جانشین نونو اسپریتو سانتو روی نیمکت تاتنهام شد و در دوران حضورش در این تیم توانست وضعیت آنها را بهبود بخشد.
با این حال، تیم لندنی در هفته های اخیر فراز و نشیب های زیادی داشته است و این موضوع بارها باعث عصبانیت و ناراحتی سرمربی ایتالیایی شده است و باخت شنبه مقابل منچستریونایتد نیز یکی دیگر از این اتفاقات بود.
کین به اسکای اسپورت گفت: فکر می کنم ما هنوز در این روند هستیم. دو سه سال بود که دنبال جام بودیم، چند سال آخر را رها کردیم. آنتونیو سعی کرد یک تیم فرهنگی تشکیل دهد که می خواهد و می خواهد ما را به این موقعیت برگرداند.