کی روش: آماده سازی تیم ملی روند درستی را دنبال نمی کند

کارلوس کی روش با انتقاد از آماده سازی تیم ملی و آماده سازی برای جام جهانی اعلام کرد که آنها از اهداف خود دور بوده اند.

کی روش: آماده سازی تیم ملی روند درستی را دنبال نمی کند

آماده سازی تیم ملی خوب پیش نمی رود
اولین جمله سرمربی تیم ملی پس از احوالپرسی اصحاب رسانه به انتقاد از روند آماده سازی تیم ملی در مسیر جام جهانی در کمتر از یک ماه مانده به این مسابقات اختصاص داشت: به دلایلی برنامه آماده سازی ما در مسیر درستی پیش نمی رود. می دانید که آماده سازی گام بسیار مهمی در مسیر پیش رو است و بدون آن نمی توانیم به اهداف خود برسیم. حالا که بازیکنان نداریم، بررسی آنها سخت است و احتمالا برخی از آنها فرصت حضور در تیم ملی را از دست خواهند داد.


سرویس خبر شماره: 1851050
9 نوامبر 1401 ساعت 10:51 |
2.6 هزار |

0نقطه نظر

حالا که بازیکنان نداریم، کنترل آنها سخت است و احتمالا برخی از آنها فرصت حضور در تیم ملی را از دست خواهند داد.»
این سخنان کارلوس کی روش در ابتدای صحبت هایش شاید خیلی ها را به یاد رفتارهای او قبل از جام جهانی برزیل و اختلافی که با باشگاه سپاهان داشت و غوغاهای اعضای این تیم بیاندازد و این گمانه را شکل دهد که سرمربی تیم ملی. انتقاد مربی از برگزاری سوپرجام در شرایط فعلی و عدم حضور بازیکنان استقلالی شاید تهدیدی در این زمینه وجود داشت.

ادامه بده…



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی در آغاز اردوی ارزیابی فنی و دعوت از ملی پوشان (لیگ برتر ایران به استثنای بازیکنانی که برای سوپرجام آماده می شوند) در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی قبل از اعزام به جام جهانی با همراهانش رسانه ها صحبت کردند.

کارلوس کی روش در ادامه به نکته عجیبی اشاره کرد و مدعی شد که با توجه به مخالفت باشگاه قطری با حضور دو ملی پوش ایرانی، احتمال حذف آنها از لیست به دلیل غیبت چند هفته ای از ترکیب، تمرین بی محل نخواهد بود. : مثلا ما با دو بازیکن مهم خودمان مشکل داریم. متاسفانه باشگاه الاهلی قطر به ما اجازه ادامه تمرین با دو بازیکن مهم خود (تیم ملی) را نداد. دو بازیکن مهم ما (کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده). اما پنج هفته بدون بازی فوتبال برای این بازیکنان سخت خواهد بود تا در لیست قرار بگیرند. موضوع سختی خواهد بود و باید به آن فکر کنم! حالا همه بازیکنان باید تمرین کنند و در دسترس باشند و این سخت است.