کی روش از چند بازیکن جام جهانی قدردانی کرد

مطمئن باشید لیگ ما به دلیل نفوذ ستاره های لیگ که دعوت نمی شوند و در جام جهانی شرکت نمی کنند دچار ناامیدی و رکود می شود که می تواند بزرگترین اتفاق زندگی یک ورزشکار باشد. آنچه سال ها در والیبال و بسکتبال دیده می شود این است که تیم لیگ کشور بر اساس نتایج نوسان دارد یا خیر و فوتبال نیز از این قاعده مستثنی نیست. همه چیز در فوتبال مثل یک زندگی است. فوتبال هم احساسات، عصبانیت، امید و ناامیدی دارد، اما به هر حال امیدوارم تاثیرات منفی این اتفاقات روی فوتبال ما تاثیر نگذارد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

در مورد بقیه مسابقات قهرمانی و تاثیر جام جهانی در آن چه می گویید؟

بعد از بازی با انگلیس گفتی که هنوز شانس صعود داریم، نظرت در مورد دو بازی بعدی تیم ملی که یک برد و یک شکست داشتیم چیست؟

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محسن بیاتی نیا پیشکسوت فوتبال ایران در مصاحبه ای با خبرنگار ما به انتقاد از عملکرد تیم ملی در جام جهانی پرداخت. این گفتگو به شرح زیر است:

در فوتبال سه محور اصلی مدیریت، کادرفنی و بازیکنان وجود دارد که باید درباره آنها صحبت کنیم. زمانی موفق می شوید که همه این محورها کار خود را به خوبی انجام دهند. الان می بینی در فوتبال ما اینطور بود؟ ما در چهار سال گذشته سه رئیس فدراسیون را عوض کرده ایم در حالی که آلمان در طول 120 سال 10 رئیس فدراسیون را تغییر نداده است! پس باید ببینیم الان چی کاشتیم و چی برداشت می کنیم؟ از فوتبالی که بازیکنان تصمیم می گیرند مربی را تغییر دهند یا حفظ کنند چه انتظاری داری؟ در تاریخ فوتبال ما بازیکنان بسیار بزرگتری داشته ایم که هیچ دخالتی در امور تیم ملی نداشته اند. وقتی چند بازیکن سرمربی می آورند، سرمربی هم باید از آنها قدردانی کند و مواقعی هم بازیکنان شایسته لیگ برتر جایی در تیم ندارند.

عملکرد کلی تیم ملی در جام جهانی را چگونه ارزیابی می کنید؟

آقای کی روش 8 سال است که بهترین بازیکن تیم ملی کشورمان است و این نتایج نه نتیجه سیستم او و نه بازیکنانی که برای این مسابقات انتخاب شده اند، بلکه حاصل تفکر تدافعی کارلوس کی روش است. فکری که مصر و کلمبیا را با بهترین مهاجمان دچار بحران کرد و بار دیگر تیم ما را از صعود به مرحله بعدی جام جهانی باز داشت. کارلوس کی روش به خاطر بردن او به جام جهانی مدیون فوتبال ماست. همه این بحث ها به کنار، موضوع روز، زمزمه های حفظ این مربی در تیم ملی کشورمان است که باعث تأسف و ناراحتی می شود. فوتبال ما سال ها به دلیل تفکر غیرحرفه ای و قدیمی دنیا را عقب انداخته است و حالا باید به روز شود. سوال من این است که آیا سهم لیگ ما به جام جهانی فقط 20 دقیقه از بازی ابوالفضل جلالی باقی مانده است؟ اگر اینطور است پس چرا با این همه پول لیگ برتر را برگزار می کنیم؟ عملکرد لیگ ما چگونه بوده است؟


سرویس خبر شماره: 1856909
11 دسامبر 1401 در 04:19 ب.ظ
12.6 هزار امتیاز خبر|

5نقطه نظر

بیاتی نیا: گفتند او را به کوهنوردی می بریم، اما…

به نظر شما تا چه اندازه مسائل مدیریتی در این شکست دخیل است؟

ما مقابل ولز خوب بازی کردیم و بردیم و تبریک می گویم اما مقابل آمریکا شکست خوردیم، بعد از آن بازی بعضی ها این موضوع را مطرح کردند که شکست غرور آفرین بود، من این همه را قبول ندارم، شکست شکست و افتخار است و غرور ضعیف ندارد. سرمربی تیم ملی را عوض کردید تا بتوانیم صعود کنیم اما این اتفاق نیفتاد. آقای کی‌روش می‌گوید مسائلی در رسانه‌ها وجود دارد که باید به بازیکنانش خصوصی بگوید، مسائل روحی و روانی باید در تیم حل شود. سوال اینجاست که چرا ملی پوشان ما اینقدر در شبکه های اجتماعی فعال بودند؟

پیشکسوت فوتبال ایران از عملکرد تیم ملی در جام جهانی انتقاد کرده است.

کی روش از چند بازیکن جام جهانی قدردانی کرد