کی روش: بازیکنان من می خواهند با پیشرفت تاریخ ساز شوند


سرویس خبر شماره: 1853708
24 نوامبر 1401 در 06:32 ب.ظ
2.4K |

0نقطه نظر

من روی بازی ها تمرکز می کنم

کی روش در پاسخ به این سوال که نظر شما درباره جام جهانی چیست، گفت: قبل از اینکه توپ شروع به حرکت کند مشکلات مختلفی پیش می آید اما وقتی توپ شروع به حرکت کند مطمئنا تمام توجهات به سمت بازی ها معطوف می شود و نظر من است. اکنون همان نظراتی است که در جام جهانی 90، برزیل، روسیه و جام های جهانی مختلف که من حضور داشتم و مهمترین موضوع آن فوتبال است.

کی روش در پاسخ به این سوال که مردم ایران از حضور شما روی نیمکت تیم ملی خوشحال هستند و تجربه خوبی در فوتبال انگلیس دارید. آیا بازی با انگلیس سخت ترین بازی تیم ملی در جام جهانی است؟ وی گفت: بازی با انگلیس سخت ترین بازی ماست به این دلیل ساده که این بازی اولین بازی ما در جام جهانی است. پس از رویارویی با انگلیس، مطمئنا سخت ترین بازی ما برابر ولز خواهد بود. تمام هدف ما این است که بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم. من می خواهم از جان لنون نقل قول کنم و بگویم که ما می خواهیم به رویاهای خود فرصت بدهیم. آرزوی ما مانند انگلیس، ولز و آمریکا این است که به جلو برویم تا بتوانیم در ششمین حضور و سومین حضور متوالی با آمادگی کامل در بین بهترین تیم های جهان از انتظارات، انگیزه ها و رویاهای خود دفاع کنیم و می خواهیم به رویای ما فرصت بده

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سرمربی تیم ملی فوتبال در نشست خبری پیش از تمرین امروز گفت: از حضور امروز در جام جهانی بسیار خوشحالیم. پس از چهار سال آمادگی برای کشور قطر، خوشحالیم که اینجا هستیم و خوشحالیم که نماینده مردم ایران هستیم و از کشور قطر تشکر می کنم. امیدواریم حضور خوبی در اینجا داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا شما و بازیکنان فرصت اظهار نظر در مورد کشور ایران را نداشته اید، گفت: اینطور نیست. مطمئناً همه نظرات متفاوتی دارند و هرکسی آزاد است که نظرات خود را داشته باشد، اما در حال حاضر بازیکنان من روی بازی ها تمرکز کرده اند و مطمئناً بازیکنان می خواهند با حضور در مرحله دوم جام جهانی تاریخ ساز شوند. نتیجه در دستان خداست، اما ما تمام تلاش خود را می کنیم تا مردم ایران خوشحال و سربلند شوند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سرمربی تیم ملی می گوید تمرکز بازیکنانش روی تاریخ سازی با حضور در مرحله دوم جام جهانی است.

کی روش: بازیکنان من می خواهند با پیشرفت تاریخ ساز شوند