کی روش باید ایران و ولز را با هم رهبری کند!

وی که به تفکرات دفاعی کی روش انتقاد داشت در این باره گفت: این مربی بیشتر از اینکه وجهه فوتبالی اش یک هنرمند است و فقط به مادیات اهمیت می دهد. فوتبال ما خیلی قوی تر از این حرف است، اما شجاعت بازیکنان ما مرده است. وقتی مردم ایران شجاع هستند، البته آقای کی روش هم باید شجاع باشد. به نظر من اگر فردی غیر از او روی نیمکت تیم ملی کشورمان بود، 6-2 نمی باختیم. رفتار کی روش تیم را تحت فشار قرار داده بود و خجالتی بودن او باعث شده بود سیستم دفاعی به کار بگیرد.

کارشناس فوتبال کشورمان با اشاره به بازی روز جمعه مقابل ولز خاطرنشان کرد: بازی تیم ملی ولز را دیدم. آنها هم مثل ایران منتظر اتفاقات هستند و به نظرم کی روش می تواند مربی هر دو تیم باشد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی فوتبال ایران در اولین بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی 2022 با نتیجه 6 بر 2 مقابل انگلیس شکست خورد که انتقادات زیادی را متوجه کارلوس کی روش کرد. فرهاد کاظمی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: تا زمانی که به خودباوری برسیم همین شرایط را خواهیم داشت. من چهار سال پیش گفتم که قرار نیست از تیم های بزرگ بترسیم و برویم آرژانتین و اسپانیا را ببریم؟ با این انعکاس آقای کی روش که از تیم ها می ترسد و خیلی خوب می داند چگونه ایفای نقش کند، متاسفانه نتیجه بهتری نخواهیم گرفت.

کاظمی در پایان در خصوص آخرین بازی تیم ملی در مرحله گروهی تصریح کرد: بازی تیم ملی آمریکا را دیدم. خط دفاعی این تیم آسیب پذیر است اما در مجموع آنها فوتبال خوبی ارائه می دهند. بعید می دانم از نظر فنی تیم ایران به ولز و آمریکا ببازد.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1855070
02 دسامبر 1401 ساعت 11:53 |
71.3 هزار امتیاز خبر|

13نقطه نظر

کاظمی: پس کی قرار است آرژانتین و اسپانیا را ببریم؟

وی در این خصوص افزود: ما با تلاش بچه هایمان به جام جهانی قطر رفتیم و حالا فقط باید به آنها ایمان داشته باشند تا بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم. اما هر کس به دنبال اتفاقات در زمین فوتبال باشد محکوم به شکست است.

یک پیشکسوت و کارشناس فوتبال کشورمان گفت: هرکسی روی نیمکت تیم ملی باشد چنین شکست سنگینی را متحمل نمی شدیم.

کی روش باید ایران و ولز را با هم رهبری کند!