کی روش با مترجم جدید در فهرست تیم ملی (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سامان قدوس پس از بازگشت کارلوس کی روش به نیمکت ایران احتمالا یکی از خوشحال ترین بازیکنان تیم ملی است.
هافبکی که هنگام انتخاب ایران برای بازی های ملی گفت که سرمربی پرتغالی در انتخاب او نقش اول را داشت، در زمان حضور اسکوچیچ فرصت چندانی برای درخشش در تیم ملی نداشت و از سوی دیگر، نتایج تیم ملی همیشه برای او منبع چالش است.
بنابراین بازگشت سی کیو به تیم ملی که اعتقاد خاصی به سامان دارد و در هر سه حضور تیم ملی در جام جهانی از او استفاده کرده است، بهترین خبر ممکن برای این ستاره ایرانی اهل برنتفورد در لیگ برتر است.
حالا قدوس مسئولیت جدیدی در تیم ملی پیدا کرده و در تمرینات که فرصت زیادی برای حضور دائمی آرین قاسمی در همه صحنه ها با کی روش وجود ندارد، به عنوان مترجم سرمربی، صحبت هایش را منتقل می کند و اشاره می کند. بازیکنان.
البته مزایای حضور قدوس در تیم ملی به همین توانایی ختم نمی شود و تسلط و شناخت عمیق او از بازیکنان تیم ملی انگلیس، ولز و آمریکا که در لیگ برتر بازی می کنند نیز می تواند کمک کند. در لیست نهایی بازیکنان تیم ملی برای جام جهانی قرار گرفت.
قبل از همه اینها اما باید دید این هافبک بین المللی تیم ملی در مقابل اروگوئه و سنگال چه عملکردی دارد و چقدر از کارلوس کی روش خوشحال است.



مجله اخبار فوتبال داخلی
سرویس خبر شماره: 1844806
30 سپتامبر 1401 در 8:31 ب.ظ
18.4K |

3نقطه نظر

ستاره ایرانی شاغل در لیگ برتر نقش جدیدی در ترکیب تیم ملی به عهده گرفته است.

کی روش با مترجم جدید در فهرست تیم ملی (تصویر)