کی روش بدون پاسخ از تهران خارج می شود!

نکته جالب در مورد کارلوس کی روش این است که سرمربی تیم ملی بدون پاسخگویی به سوالات خبرنگاران در جریان نشست خبری یا یک برنامه تلویزیونی درباره عملکرد تیم ملی در جام جهانی 2022 تهران را ترک خواهد کرد.در جام جهانی سه نفر از 5 نفر تیم های آسیایی به دور بعد راه یافتند. استرالیا، کره جنوبی و ژاپن با وجود قرار گرفتن در گروه های سخت موفق شدند به دور بعدی بازی ها راه پیدا کنند و در بین تیم های آسیایی حاضر در جام جهانی این فصل، ایران تنها تیمی است که پس از 6 دور بازی موفق به کسب پیروزی شد. حضور در جام جهانی او به دور بعدی بازی ها راه پیدا نکرد.

شکست یک بر صفر تیم ملی مقابل آمریکا که باعث شد ایران به دور بعدی مسابقات راه پیدا نکند، سوالات زیادی را در ذهن مردم ایجاد کرد. چرا تیم ملی مثل بازی با ولز بازی نکرد؟ چرا خط دفاعی ایران در این مسابقات تغییر کرد؟ چرا کارلوس کی روش از سه بازیکن در سمت چپ خط دفاعی استفاده کرد؟ اگر در بازی آخر مشخص می شد ابوالفضل جلالی می توانست مهره موثرتری نسبت به میلاد محمدی و احسان حاج صفی برای تیم ملی باشد، آیا این تیم نمی توانست در نیمه اول در وقت دوم مقابل آمریکا به همین شکل بازی کند؟ به جای آمریکا؟ به هدفت رسیدی؟ و به نظر می رسد سوالاتی از این دست بی پاسخ مانده اند. در چنین شرایطی حداقل انتظار فدراسیون فوتبال این بود که وقتی کارلوس کی روش به تهران بازگشت، نشست خبری سرمربی تیم ملی برگزار کند تا به سوالات خبرنگاران درباره عملکرد ایران در جام جهانی پاسخ دهد، اجازه دهد خبرنگاران تهرانی به سوالات خبرنگاران پاسخ دهند.



مجله اخبار فوتبال داخلی
سرویس خبر شماره: 1857012
12 دسامبر 1401 ساعت 09:17
1.9 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، قرارداد تمامی کادر فنی تیم ملی با فدراسیون فوتبال به پایان رسیده است و شاید یکی از دلایل بازگشت آنها به تهران تسویه حساب با فدراسیون فوتبال بوده است. قرار است اعضای هیئت مدیره در جلسه بعدی خود درباره ادامه یا عدم ادامه همکاری فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی به نتیجه برسند و نتیجه این جلسه به اطلاع کارلوس کی روش خواهد رسید. فدراسیون فوتبال درباره ادامه همکاری با کارلوس کی روش اظهار نظری نکرد اما وزیر ورزش و جوانان در بدو ورود به تهران و در فرودگاه امام در گفت و گو با خبرنگاران گفت زمان حمایت از تیم ملی فرا رسیده است. . بازیکنان و کارلوس کی روش برای شروع قدرتمندانه تیم ملی در جام ملت های آسیا.

ظاهرا بلیت های برگشت کارلوس کی روش و دستیارانش آماده شده و روز یکشنبه تهران را به مقصد زادگاه خود ترک خواهند کرد.

کی روش بدون پاسخ از تهران خارج می شود!