کی روش بهترین تیم ایران را حذف کرد/ آمریکا خیلی حرفه ای تر از ما بود/ تیم مدافع محکوم به شکست است

کی روش بهترین تیم ایران را حذف کرد/ آمریکا خیلی حرفه ای تر از ما بود/ تیم مدافع محکوم به شکست است

ملی پوش اسبق تیم ملی خاطرنشان کرد: سرمربی آمریکا در نیمه دوم مدافعان باتجربه خود را وارد زمین کرد تا بازی را ادامه داده و از تک گل خود دفاع کنند. از طرفی خیلی دیر به خود آمدیم و نیروهای هجومی خود را در حالی به زمین فرستادیم که دیگر کاری برای بچه ها نبود.

پیشکسوت ملی پوش فوتبال کشورمان گفت: آمریکا در نیمه اول تیم بهتری بود و چیزی به بازیکنان هجومی و هافبک ما نداد. آنها پرس خود را از جلو شروع کردند، اما ما در نیمه خودمان منتظر آنها بودیم که بدترین دفاع است. همیشه می گویند بهترین دفاع حمله است، این کاری بود که در بازی با ولز انجام دادیم و نتیجه را دیدیم، اما در مقابل آمریکا فقط دفاع کردیم و به همین دلیل گل خوردیم.

وی افزود: در این بازی هافبک های ما به خوبی مهاجمان را تغذیه نکردند و در آن شرایط سردار آزمون و مهدی طارمی برای دریافت توپ مقابل آنها قرار گرفتند که توپ به آنها نرسید.

سعید مراغه چیان، ملی پوش سابق کشورمان در گفتگو با خبرورزش، درباره دیدار تیم ملی ایران با آمریکا گفت: جای تاسف است که در نیمه اول شاهد یک بازی کاملا یک طرفه بودیم. بازی تیم ملی آمریکا مقابل تیم کشورمان. حریف ما اکثر دقایق را در اختیار داشت و توپ و میدان را در اختیار داشت و تنها در دقایقی بود که بازیکنان ایران در حالی که توپ را دور می زدند وارد نیمه حریف شدند.

وی درباره عملکرد تیم ملی در نیمه دوم توضیح داد: متأسفانه وقتی به خود آمدیم دیگر دیر شده بود. بازیکنان حرفه ای تیم آمریکایی که بیشتر آنها در لیگ برتر انگلیس بازی می کنند، توانستند به خوبی دفاع کنند.

کی روش بهترین تیم ایران را حذف کرد/ آمریکا خیلی حرفه ای تر از ما بود/ تیم مدافع محکوم به شکست است

وی افزود: جای تعجب داشت که ابوالفضل جلالی، بازیکنی با این جوانی، شادابی و انرژی که توانایی حمل توپ و پاس های خوب را داشت، در دو بازی قبل و این مسابقه روی نیمکت نشسته بود! دیدیم که جلالی با ورودش به زمین چقدر پرخاشگرتر از حاج صفی یا میلاد محمدی بود.

مراغه چیان ضمن ابراز تاسف از حذف از تیم ملی گفت: متأسفانه در این جام با عملکرد مکرر سرمربی تیم ملی ایران آقای کارلوس کی روش دو بار شکست خوردیم. چون در بازی با ولز بچه ها تقریبا خودشان بودند اما در بازی اول و سوم فقط دفاع کردیم و دیدیم چقدر دفاع به ضررمان است. دفاع در این جام به قیمت خداحافظی زودهنگام با تیمی تمام شد که شاید بهترین تیم سال های اخیر ایران بود و می توانست به دور بعد صعود کند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

مراغه چیان درباره حضور بیرانوند در تیم ملی گفت: نمی دانم چرا حسینی در این بازی به میدان نرفت! او در بازی قبلی خیلی خوب ظاهر شد. بیرانوند از ناحیه بینی مشکل داشت اما به هر حال بیرانوند کار خاصی نکرد که اگر حسینی بود نمی توانست انجام دهد. ضمن اینکه روی دروازه ای که در پایان نیمه اول آفساید اعلام شد، اگر حسینی بود، توپ را می گرفت و نمی گذاشت به گل برسد.