کی روش به لیگ برتر اعتقادی ندارد/نیمکت استقلال در جام جهانی مسافر می شود؟

در عوض حسین حسینی، روزبه چشمی و ابوالفضل جلالی راهی جام جهانی قطر شدند. در اینکه حسین حسینی و روزبه چشمی از بازیکنان ثابت آبی پوشان در این فصل بودند شکی نیست اما نکته شگفت انگیز در لیست کی روش حضور ابوالفضل جلالی، مدافع چپ نیمکت استقلال است که تنها از روی نیمکت هم تیمی هایش را تماشا کرده است. در آخرین بازی های این تیم با لباس آبی.

در رقابت های این فصل لیگ برتر و طی یازده هفته گذشته، مهدی مهدی پور و محمد محبی دو بازیکن کلیدی و تاثیرگذار استقلال بودند. محبی در یازده هفته اخیر این فصل چهار گل و دو پاس گل به ثبت رسانده و مهدی مهدی پور با سه پاس گل بهترین پاس گل و هافبک این تیم بوده است. به گفته کارشناسان این دو بازیکن در تمامی بازی های استقلال به زمین رفتند و بازی های نسبتا قابل قبول و تاثیرگذاری از خود به نمایش گذاشتند اما بازی خوب این مهاجم و هافبک آبی پوشان مورد توجه کارلوس کی روش قرار نگرفت و این دو بازیکن که در مدتی به تیم ملی پیوستند آنها همچنین توسط سرمربی پرتغالی تیم ملی دعوت شدند و از لیست جام جهانی 2022 قطر کنار گذاشته شدند.

با این اوصاف باید گفت که کارلوس کی روش طبق عادت قدیمی خود بازی های لیگ برتر را دنبال نمی کند و تنها بازیکنانی را انتخاب می کند که آنها را مثمر ثمر تیم ملی می داند. کاری که در آستانه جام جهانی 2018 با سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس و واریا غفوری کاپیتان استقلال انجام داد و دو بازیکنی که در زمان لیست جام جهانی جزو ستاره های تیمشان بودند را خراش داد تا شاهد حضور یک بازیکن باشیم. به نام محمدرضا خانزاده. نیمکت نشینی تیم ملی در روسیه.



سرویس داخلی اخبار فوتبال