کی روش به 2 بازیکن دست نزد (عکس)

دو ملی پوش ایرانی دو بازی کامل مقابل اروگوئه و سنگال انجام دادند.

کی روش به 2 بازیکن دست نزد (عکس)


سرویس خبر شماره: 1845664
اکتبر 07, 1401 در 03:01 |
523 امتیاز خبر

0نقطه نظر

محرمی و حاج صفی ثابت بودند.

کاپیتان تیم ملی که به احتمال زیاد مانند دو دوره قبل یکی از مهره های اصلی کارلوس کی روش در جام جهانی 2022 خواهد بود که دو بازی کامل برای ایران مقابل ایران اروگوئه و سنگال انجام داد و قبل از آن در هر 5 بازی حضور داشت. فصل جدید سوپرلیگ یونان در ترکیب A. UN. جایی که آتن بود



مجله اخبار فوتبال داخلی

احسان حاج صفی، کاپیتان تیم ملی، دیگر بازیکنی است که در دو بازی دوستانه ایران مقابل اروگوئه و سنگال به طور کامل در زمین حضور داشت و در پست دفاع چپ و هافبک دفاعی به ایفای نقش پرداخت. هر دو منطقه و علاوه بر جلوگیری از حملات حریف، یک پاس گل نیز بدهید.

این مدافع راست که یکی از بازیگران اصلی دیناموزاگرب در دو هفته ابتدایی فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا بود، حالا توانسته چشم کارلوس کی روش را به خود جلب کند و دو بازی تدارکاتی سخت برای تیم ملی انجام دهد. و عملکرد چشمگیری دارند.

صادق محرمی که پس از 8 بازی متوالی به عنوان بازیکن یا تعویض در دیناموزاگرب کرواسی به اردوی اخیر تیم ملی ایران آمده بود، در هر دو بازی دوستانه مقابل اروگوئه و سنگال و در یک بازی دوستانه پیش از سایر بازیکنان در ترکیب قرار گرفت. اتفاق جالب ، هر کدام دو بازی را با 90 دقیقه بازی در زمین به پایان رساند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دو دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران مقابل اروگوئه و سنگال در حالی برگزار شد که کارلوس کی روش در مورد استفاده از سید پیام نزاد، صالح حردانی و میلاد محمدی در هر دو دیدار تصمیم نگرفت، مدافعان راست و او 180 دقیقه از سمت چپ خود استفاده کرد.