کی روش: جام جهانی است نه پلی استیشن

به گزارش دیلی میل، در روز بازی تیم ملی با آن تیم، مجله اخبار فوتبال ترکیب احتمالی انگلیس را کاملاً به درستی منتشر کرده بود.

🔴 ترکیب احتمالی: انگلیس با مگوایر و ساکا مقابل ایران



مجله اخبار فوتبال داخلی

سرمربی تیم ملی در مصاحبه امروز خود بار دیگر تاکید کرد که بازیکنان دشمن مردم نیستند.

کی روش: جام جهانی است نه پلی استیشن

سپس خبرنگار سایت “مجله اخبار فوتبال” علت را جویا شد و کی روش پاسخ داد: کار خوبی کردی. به شما تبریک می گویم زیرا لیست بازیکنان را ساعاتی قبل از بازی در صبح اعلام کردید و به ما کمک می کند تا بدانیم یکی از تیم به شما کمک می کند. همه رسانه های ایرانی آنجا هستند اما شما این کار را انجام دادید. تو قهرمان بزرگی هستی

توجه داشته باشید که مجله اخبار فوتبال به عنوان مرجع اخبار ورزشی، همیشه ترکیب تیم ها را قبل از مسابقه اعلام می کند.


سرویس خبر شماره: 1855077
02 دسامبر 1401 ساعت 12:38 |
8.4K امتیاز خبر|

15نقطه نظر

وی افزود: برای کسانی که می خواهند بازیکنان را به دشمن کشور تبدیل کنند، می خواهم به آنها تبریک بگویم زیرا آنها کار خود را به خوبی انجام داده اند. اما مطمئنم اکثر مردم می دانند که این بازیکنان در این سال ها باعث خوشحالی مردم شده اند، اما من قطعاً این نظریه را که بازیکنان تیم ملی دشمن ما هستند، نابود خواهم کرد و با آن مبارزه خواهم کرد. دشمنان ما کسانی هستند که سعی کرده اند تمرکز ما را بر هم بزنند. کسانی که فکر می کنند بازی در جام جهانی مقابل انگلیس یا پرتغال، و حتی کسانی که فکر می کنند بازی در جام جهانی مانند یک بازی پلی استیشن است، باید بدانند که این یک مسئولیت بزرگ است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران در حاشیه تمرین امروز در جمع خبرنگاران حاضر شد و به مصاحبه پرداخت. وی در ابتدا گفت: ابتدا باز هم از همراهی شما تشکر می کنم. ما هرگز علاقه ای به حضور در زمین نداریم و برای هواداران افتخار آفرینی نمی کنیم. اما نتیجه به دست آمده مطمئناً باعث می شود از آن درس بگیریم. مقابل تیمی که در حال حاضر کاندیدای قهرمانی است و با رفتار درست و روند ذهنی درست باید در زمین باشیم و خودمان باشیم. همانطور که دیروز گفتم و پیام دادم، بازیکنان تیم ملی ما دشمن ما نیستند.

سرمربی پرتغالی تیم ملی در پایان گفت: به افرادی که این کارها را کردند تبریک می گویم و باید خوشحال باشند. من نمی توانم بدون تبریک به مجله اخبار فوتبال پایان دهم.