کی روش در اتریش؛ رئیس جمهور وارد می شود (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در حالی که ملی پوشان صبح دیروز به تمرینات قدرتی و تمرین با وزنه پرداختند، تمرین بعد از ظهر دوشنبه تیم ملی در اردوی اتریش به کار با توپ اختصاص داشت.
البته تمرین بدون طارمی، جهانبخش و انصاری فرد انجام شد اما کارلوس کی روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی بیش از هر جلسه تمرین قبلی به متن چنگ زد و نکات مختلفی را به بازیکنان گوشزد کرد.
سی کیو که به دلیل کار در رئال مادرید و تجربه اش با فرگوسن از جایگاه بسیار بالایی در بین بازیکنان تیم ملی برخوردار است و اغلب از او به عنوان رهبر تیم ملی یاد می شود، همانطور که در دوران حضورش در رئال مادرید بود. تحت قرارداد با برند معروف BOSS تا از هر نظر صدای او شنیده شود لقب رئیس جمهور باید مناسب باشد.
بدون شک حضور در جام جهانی 2022 یک دستاورد تاریخی برای کی روش محسوب می شود و البته حضور این مربی سرشناس و سرشناس روی نیمکت ایران می تواند تاثیرات مثبت زیادی برای ایران داشته باشد. بنابراین هر چه به مسابقات تدارکاتی ایران نزدیک می شویم با دقت و جدیت بیشتری کار تیم ملی را تماشا می کند تا هر چه زودتر ترکیب مورد نظر خود را برای تیم ملی پیدا کند.ایرانی.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سرمربی تیم ملی با جدیت بیشتر از همیشه دومین تمرین تیم ملی را دنبال کرد.

کی روش در اتریش؛  رئیس جمهور وارد می شود (عکس)


سرویس خبر شماره: 1844522
29 سپتامبر 1401 ساعت 08:10
3.7 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر