کی روش در طول روز 2 جا حساب باز کرد! (عکس)

ملی پوشان استقلال قرار است دومین حضور و حضور در جام جهانی را داشته باشند.

کی روش در طول روز 2 جا حساب باز کرد!  (عکس)


سرویس خبر شماره: 1853711
24 نوامبر 1401 در 07:12 ب.ظ
31.9 هزار |

15نقطه نظر

حالا روزبه که در این فصل برای استقلال به عنوان هافبک دفاعی استفاده می شود، در بازی تدارکاتی اخیر تیم ملی مقابل نیکاراگوئه 90 دقیقه در همین پست به میدان رفت تا مشخص شود کی روش روی بازیکن دو پست مورد علاقه خود حساب باز کرده بود. و در کنار خط میانی بعید نیست در صورت نیاز از آن در دفاع میانی استفاده کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

چهار سال پیش روزبه چشمی اولین بازی تیم ملی را در جام جهانی قطر انجام می داد و در روزی که شاگردان کی روش موفق به پیروزی و بسته نگه داشتن دروازه شدند، او یکی از دو مدافع میانی در کنار مرتضی پورعلیگنجی بود. نقش موثری در اولین کلین شیت ایران در این رقابت ها داشت.

ملی پوش بزرگ استقلال که در هفته های منتهی به جام جهانی یکی از مهره های کلیدی و تاثیرگذار بود، بار دیگر با نمایش های خوب خود نظر مثبت کی روش را جلب کرد و پس از تمرینات هفته های اخیر تمرینات خود را آغاز کرد. دوحه امروز با پیراهن شماره 15.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، از روزی که کارلوس کی روش به تیم ملی ایران بازگشت، روزبه چشمی نیز با انگیزه و تلاش بیشتری در تیم استقلال کار کرد و با وجود اینکه در لیست اولیه پرتغالی ها برای دو بازی تدارکاتی مقابل اروگوئه قرار گرفت. و سنگال. نگرفت اما دوباره سعی کرد نظر مثبت سرمربی را جلب کند که همین کار را کرد.