کی روش: فینال را با پرتغال برگزار می کنیم!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی دو روز دیگر اولین دیدار خود در جام جهانی 2022 را مقابل انگلیس برگزار می کند. سایت رکورد پرتغالی به همین بهانه با این مربی گفت و گو کرده و ضمن صحبت درباره مهدی طارمی و شرایط تیم ملی در جام جهانی، از این مربی باتجربه در مورد رونالدو نیز سوال شده است.
آن گفتگو را در ادامه بخوانید:
کارلوس کی روش در ابتدای مداخله ضمن تمجید از پیشرفت مهدی طارمی در پاسخ به سوالی مبنی بر شایعات پیرامون مهاجم پورتو و اتهامات شبیه سازی نسبت به این مهاجم توسط سایر تیم های حاضر در لیگ پرتغال گفت: حضور در لیگ پرتغال. طارمی در پورتو طبیعتاً این امر باعث ایجاد خصومت بین رقبا می شود. ما بازیکن مهمتری نسبت به او داریم که اهل یک تیم است.»

کی روش با اشاره به هواداران تیم های رقیب پورتو افزود: در پرتغال وقتی برای پورتو گل می زنید، قلب سه یا چهار میلیون هوادار تیم های دیگر را می شکنید. وقتی برای اسپورتینگ گل می‌زنید، خیلی‌های دیگر را لمس می‌کنید. برای یک بازیکن طبیعی است. طارمی در پرتغال بسیار موفق است و بازیکن بزرگی است و طبیعی است که مطبوعات لیسبون طارمی را دوست نداشته باشند (می خندد). این همیشه چنین بوده است. »
سرمربی تیم ملی ایران در پاسخ به این سوال که اگر شاگردانش به فینال جام جهانی 2022 راه پیدا کنند، دوست دارد با کدام تیم روبرو شود؟ وی گفت: پرتغال حریفی است که دوست دارم در فینال با او بازی کنم (خنده)؛ البته وقتی صحبت از دوستم پائولو بنتو (سرمربی کره جنوبی) می شود.
کی روش همچنین درباره وضعیت کریستیانو رونالدو در یونایتد گفت: “من کمی با این اتفاقات فاصله دارم. این اتفاقات من را شگفت زده نمی کند. محیط کار، مانند زندگی، پیشرفت خاص خود را دارد. قرارداد با کریستیانو به عنوان چیزی که می تواند وارد شود. باشگاه برای تغییر فلسفه چند سال گذشته چیز خوبی بود، اما در یونایتد سه باشگاه خیلی جلوتر از یونایتد هستند. یک بازیکن 37 ساله را مانند یک بازیکن 20 ساله مدیریت نمی کند.”

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از بررسی شرایط تیم ملی و همچنین صحبت در مورد تیم ملی فوتبال پرتغال، در جمع بندی صحبت های خود گفت: تمام تلاش خود را برای کسب امتیاز به کار می گیریم، همیشه سعی می کنیم بازی به بازی پیش برویم. در مورد پرتغال باید بگویم که هرگز این همه بازیکن بزرگ در یک تیم با هم نبوده اند. این بار پرتغال همه شرایط را دارد. آیا آنها می توانند قهرمان شوند؟ بله. هر کسی می تواند، اما پرتغال یک فرمول انفجاری دارد. همیشه بازیکنان بزرگی داشته‌ایم، اما اکنون تجربه داریم.”



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1854312
28 نوامبر 1401 در 06:17 ب.ظ
75 هزار امتیاز خبر|

27نقطه نظر

مطبوعات لیسبون طارمی را دوست ندارند

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران معتقد است پرتغال در حال حاضر هم بازیکنان بزرگی دارد و هم تجربه خوبی دارد. او معتقد است که این جام جهانی بهترین فرصت برای کسب عنوان قهرمانی جهان است.

کی روش: فینال را با پرتغال برگزار می کنیم!