کی روش – لاهوز: رابطه ای که به هم نخورد!

سی کیو که در جریان بازی به جز آخرین صحنه روی طارمی به تصمیمات داور اعتراضی نداشت، یکی از آرام ترین روزهای خود را در ارتباط با داور سپری کرد و به همه تصمیمات احترام گذاشت.

کی روش که رابطه خوب و محترمانه ای با متئو لاهوز دارد، قبل از شروع بازی با این داور سرشناس کنار آمد و رابطه خوبی با او داشت.

در حالی که با انتخاب متئو لاهوز، داور برجسته و سرشناس اسپانیایی دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و آمریکا، می‌توان پیش‌بینی کرد که تنش بین دو تیم و داور به کم‌ترین حد خود برسد. همین اتفاق رخ داد و در جریان بازی به جز موضع گیری دقایق پایانی مهدی طارمی که با اعتراض تیم ایران به تصمیم داور مبنی بر عدم سوت زدن خطا همراه بود، دیگر چالشی بین داور ویژه فوتبال اروپا و ستاره ها وجود نداشت. زمین و کادرفنی هر دو تیم.

کی روش اما با وجود اعتراض ملایمش به لاهوز در صحنه تقابل طارمی و ویکرز، در پایان مسابقه با متئو لاهوز دست داد و از قضاوت او در این دیدار تشکر کرد تا رابطه خوب آنها همچنان مستحکم بماند.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1856481
9 دسامبر 1401 ساعت 09:55
7.6 هزار |

0نقطه نظر

پنالتی نبود و سی کیو آن را پذیرفت

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بازی شب گذشته تیم ملی فوتبال ایران مقابل آمریکا بدون دخالت کمک داور ویدیویی در تصمیمات داوری به پایان رسید.

اختلاف بر سر صحنه مشکوک طارمی و ویکرز رابطه سرمربی تیم ملی و داور معروف اسپانیایی را خدشه دار نکرد.

کی روش - لاهوز: رابطه ای که به هم نخورد!