کی روش: ما با هم می جنگیم تا سربلندی و افتخار کسب کنیم

کی روش در مورد اعضای تیمش گفت: معتقدم همه بازیکنانم و کادرفنی و همه کسانی که در این مسیر در کنار ما هستند در کنار هم برای کسب بهترین نتیجه و کسب افتخار، سربلندی و شادی فوتبال مبارزه خواهند کرد. آرزوی ما این است که هواداران فوتبال ایران را خوشحال کنیم. با توجه به رفتاری که از بازیکنان دیده ام، آنها به این هدف خواهند رسید.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی امشب در مراسم رونمایی از لباس تیم ملی حاضر نشد. در حاشیه این مراسم پیام تصویری از وی پخش شد. سرمربی ایران گفت: از همه شما دوستان عزیز عذرخواهی می کنم که با این شرایط در چنین مراسم زیبایی حاضر نشدید. من به تمامی مربیان فوتبال ایران برای سومین صعود متوالی به جام جهانی تبریک می گویم.

سرمربی تیم ملی ایران افزود: مطمئناً این یک دستاورد بزرگ برای فوتبال ایران است و همچنین بسیار خوشحالم که در راه جام جهانی قطر در ایران هستم و به ویژه از اینکه یک دستاورد دیگر دارم بسیار خوشحالم. جام جهانی با تیم ملی ایران در ایران.” من در این رقابت بزرگ در دنیای فوتبال حضور دارم.

کارلوس کی روش می گوید به تیمش اعتماد دارد و آنها با هم برای کسب بهترین نتیجه مبارزه خواهند کرد.

کی روش: ما با هم می جنگیم تا سربلندی و افتخار کسب کنیم


سرویس خبر شماره: 1852585
17 نوامبر 1401 ساعت 22:53 |
1.1 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

باز هم از اینکه این فرصت را به من دادید متشکرم.

کی روش ادامه داد: از همه کسانی که ما را در این راه همراهی و حمایت می کنند تشکر می کنم. این حمایت ها مایه افتخار است. ما در سطحی که همه انتظار دارند فوتبال بازی می کنیم و می جنگیم. هواداران ما به عملکرد ما افتخار خواهند کرد. اگر اجازه بدهید یک بار دیگر از شما تشکر می کنم که مدیریت تیم ملی در جام جهانی را به من سپرده اید. از این فرصت استفاده می کنم و از همه کسانی که در مراسم امشب شرکت کردند تشکر می کنم. به امید دیدار.



مجله اخبار فوتبال داخلی