کی روش: ما هیچ راهی برای دور زدن قانون نداریم

کی روش درباره اینکه خیلی چیزها تغییر کرده است، اما رسانه های غربی سوالات سیاسی از بازیکنان فوتبال ایران می پرسند و شما گفتید که همه می خواهند فوتبال بازی کنند و آیا سوال سیاسی از بازیکنان ایرانی درست است؟ گفت: نه انصاف است و نه ناعادلانه. رسانه ها اجازه دارند سوالات خود را مطرح کنند. آنها متوجه می شوند که سؤالات درست چیست. ما هم حق داریم جواب درست بدهیم. ما به یکدیگر احترام می گذاریم. برای ما اشکالی ندارد که شما آنچه می خواهید بپرسید، اما بسیار مهم است که به پاسخ ما احترام بگذارید. ما نمی خواهیم این مسائل در حال حاضر فوتبال ما را مختل کند. این موضوع به ما مربوط نیست. این قضیه به رئیس جمهور ما و اخلاق فیفا برمی گردد. برای رسانه های بین المللی مشکلی برای طرح سوال وجود ندارد. ما آزادی مطبوعات داریم و می‌توانیم پاسخی را که می‌خواهیم بدهیم.
سرمربی تیم ملی ایران پاسخ داد که مربی خوبی است اما در بازی با انگلیس چطور؟ گفت: بازی تمام شد. موقعیت ما همچنان یکسان است و می خواهیم از اتفاقاتی که افتاده درس بگیریم و با هم آن را یاد بگیریم و قوی تر شویم و انرژی و اشتیاق بیشتری برای بازی بعدی داشته باشیم. بخشی از زندگی ماست. هر بازی که انجام می دهیم وظیفه ما یادگیری و بازگشت قوی تر است و این یک فرصت عالی برای ما است زیرا ولز بازیکنان خوبی دارد و کاپیتان ولز گرت بیل درخشان است و ولز روحیه خوبی برای فوتبال دارد. آنها می خواهند با هواداران خود با تفریح ​​و سرگرمی بازی کنند و فضای بهتری برای ما وجود ندارد و باید به محیطی که می شناسیم برگردیم و خوش بگذرانیم و از فوتبال لذت ببریم. ما امروز بسیار هیجان زده هستیم زیرا احساس می کنیم حال و هوا در حال حاضر درست است و بازیکنان ما آرام هستند و آماده بازی فردا هستند و می خواهند خوش بگذرانند.

ادامه بده…



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کارلوس کی روش با حضور در نشست خبری پیش از بازی با ولز گفت: دیدن این وضعیت عالی است. این فرصتی است که ما فوتبال زیبا ببینیم و از فوتبال لذت ببریم و تمام تلاشمان را بکنیم و به آرزوهایمان برسیم. بازی اول ما مساعد نبود و طبق برنامه پیش نرفت. برای ما بازی اصلی از فردا شروع می شود. دو بازی دیگر و 6 امتیاز باقی مانده است و باید بجنگیم. این تمام کاری است که ما انجام می دهیم. سعی می کنیم فوتبال خوبی ارائه دهیم و شادی را به ارمغان بیاوریم و شایسته قدم بعدی باشیم. این هدف ماست. دو بازی دیگر در این جام جهانی داریم تا به مرحله بعد برویم.

وی درباره آخرین وضعیت علیرضا بیرانوند و اینکه آیا او به بازی فردا می رود یا خیر، پرسید. وی گفت: خوشبختانه تست های مختلفی انجام داد و امروز موفق شد. شکی نیست که او مشکلات جدی دارد، اما خوشبختانه همه چیز در مسیر درستی پیش می رود و ما از این بابت خوشحالیم، اما به دلیل اینکه او در یک سانحه مربوط به نوعی آسیب مغزی قرار گرفت و به دلیل پروتکل پزشکی، لازم است. قابل احترام است و هیچ راهی برای دور زدن این اسکله وجود ندارد، بنابراین او فردا بازی نخواهد کرد اما برای آمریکا آماده خواهد بود.

کارلوس کی روش در نشست خبری پیش از بازی با ولز حضور یافت.

کی روش: ما هیچ راهی برای دور زدن قانون نداریم


سرویس خبر شماره: 1855312
03 دسامبر 1401 در 06:47 ب.ظ
8.2K ​​|

0نقطه نظر

سرمربی تیم ملی ایران افزود: بازیکنی برای جایگزینی داریم. منظورم تیمی است که با همان تمرکز و نگرش بازی می کند و امروز روز بزرگی برای من است و بسیار خوشحالم چون به ریشه های خود بازگشته ایم و می توانیم از فوتبال بازی کنیم و از آن لذت ببریم.