کی روش و الاهلی از مصر؛ حالا صبر کن

این در حالی است که در زمان ریاست مهدی تاج قرارداد کارلوس کی روش تمدید نشد و او پس از 8 سال حضور در تیم ملی تهران را ترک کرد و البته با ناراحتی چون هیچ یک از روسای فدراسیون فوتبال برای دیدن حاضر نشدند. او را خاموش کرد. مربی به فرودگاه امام می رود.


سرویس خبر شماره: 1839678
31 مرداد 1401 ساعت 09:38
1.5 هزار |

0نقطه نظر

اما مشخص است که کارلوس کی روش پس از انتشار نتایج انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال ایران پاسخگویی را به باشگاه الاهلی سپرد. دلیلش هم مشخص است، اگر مهدی تاج دوباره به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال بنشیند، علاقه دارد جانشین کارلوس کی روش در تیم ملی شود. سرمربی پرتغالی متوجه این موضوع شد و پس از صحبت های دیشب مهدی تاج، برای بازگشت به تهران چراغ سبز نشان داد.

انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال 17 شهریورماه برگزار می شود و پس از انتخابات، سمت سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران مشخص می شود. با این حال، اسکوچیچ در حال حاضر در حال تماشای بازی های لیگ برتر و همچنین دیدار با لژیونرها است و به زودی لیست تیم ملی را برای سفر اتریش به اتحادیه فوتبال ارائه خواهد کرد زیرا باید ویزای اتریش زودتر درخواست شود. به احتمال زیاد تیم ملی از 31 شهریور اردوی آماده سازی خود را در اردوی تیم ملی آغاز می کند و قرار است ملی پوشان 7 یا 9 شهریورماه راهی اتریش شوند. دیدارهای تیم ملی به ترتیب 1 و 5 اکتبر در اتریش با تیم های اروگوئه و سنگال برگزار می شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در روزهای اخیر رسانه های مصری بارها در این باره اطلاعاتی منتشر کرده و نوشته اند که باشگاه پرافتخار مصری الاهلی به دنبال سرمربی سابق تیم ملی این کشور است که گویی پرتغالی مربی به آنها قول داد که به زودی برای مذاکره به مصر سفر خواهد کرد.

کارلوس کی روش در ماه های اخیر با پیشنهادات کاری از سوی باشگاه الاهلی مصر مواجه شده است.

کی روش و الاهلی از مصر؛  حالا صبر کن