کی روش پنج اسکووی عصبانی را به تیم ملی آورد!

در این میان ماجرای جالب مربوط به سعید عزت اللهی بود که در زمان دراگان اسکوچیچ در اردوهای تیم ملی حضور داشت و پس از مدت کوتاهی در زمان ویلموتس به مهره کلیدی تیم ملی تبدیل شده بود اما کروات سرمربی با توجه به اینکه عزت اللهی در این مدت بدون تیم بود و در وایلا هم بازی نکرد، قرار بود شماره 6 به کمتر تیم ملی را در این اردو به بازیکنی بدهد که فکر می کند شرایط بازی دارد.

اما در نهایت کارها به گونه ای پیش رفت که قرار است در لیست تیم ملی قرار بگیرند تا 5 چهره خشمگین دراگان اسکوچیچ مهمترین تغییر در لیست بعدی تیم ایران را رقم زد. پورعلی گنجی در دیدار با لبنان یک بار در لیست دعوت شد و با توجه به بازگشت از مصدومیت، حضورش در تیم ملی به چشم می خورد اما اسکوچیچ ترجیح داد بازیکنان دیگر را دعوت کند. حاج صفی بازیکن تیم آاک آتن فیکس در صورت دعوت نشدن بازوبند خود را از دست می داد و کریم انصاری فرد در دومین اردوی متوالی غایب بود و جای خود را برای بازیکنان دیگر باز می کرد.

این در حالی اتفاق افتاد که اسکوچیچ تا 48 ساعت قبل آماده اعلام فهرست نهایی خود برای تیم اتریشی بود و در شرایطی که کمتر کسی انتظار داشت تغییرات به این سرعت انجام شود، و حتی یک روز قبل از اخراج، او در اطراف استادیوم قدم زد تا او را تماشا کند. در بازی پرسپولیس و هوادر که آخرین حضور او در زمین های ورزشی به عنوان سرمربی تیم ملی ایران بود، حضور یافت.

در حالی که از همه جا خبر می رسید مرتضی پورعلیگنجی، رامین رضاییان، سعید عزت اللهی، احسان حاج صفی و کریم انصاری فرد پنج بازیکنی بودند که قرار نبود دعوت شوند و این دو تیم را مقابل خود دیدند و سه بازیکن دیگر. به دلیل سابقه ملی طولانی خود، از حمایت و نفوذ داخلی و خارجی قابل توجهی در تیم ملی برخوردار بودند.

شاید مهم ترین نکته اردوی تیم ملی در پیش رو، حضور بازیکنان ناامید اسکوچیچ در لیست کارلوس کی روش باشد.

کی روش پنج اسکووی عصبانی را به تیم ملی آورد!


سرویس خبر شماره: 1842729
17 سپتامبر 1401 در 1:32 ب.ظ
298.5K امتیاز خبر|

60نقطه نظر

از رامین رضاییان تا کریم انصاری فرد

با این حال تیم ملی ایران با فهرستی جدید و چهره ای جدید برای اردوی اتریش و مقابل سنگال و اروگوئه آماده می شود. دو دیداری که با حضور کارلوس کی روش روی نیمکت و چند بازیکن جدید در زمین برگزار می شود و ایده های پرتغالی ها برای جام جهانی را روشن می کند. جامی که ایران برای سومین بار با هدایت یک پرتغالی در آن شرکت می کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روز گذشته بالاخره گمانه زنی های چند روزه خبرنگاران و سایت های ورزشی مبنی بر اخراج اسکوچیچ و بازگشت کی روش به تیم ملی به نتیجه رسید و عکسی خندان از سرمربی پرتغالی. کنار یوز ایرانی در صفحه اینستاگرام فدراسیون فوتبال منتشر شد. کارلوس کی روش رسما هدایت تیم ملی را برعهده دارد.

هرچند شایعه برکناری اسکوچیچ مدت هاست در فدراسیون به گوش می رسد و از زمان انتخاب این ارگان با صدای بلندتری تکرار می شود، اما در روزهای اخیر بحث اصلی درباره تیم ملی، لیستی بود. سرمربی کروات که اگر روند به سمت دیگری پیش می رفت و در سایت فدراسیون منتشر می شد جنجال به پا می کرد، یک سرمربی جدید ایجاد می کرد. لیستی که احتمالاً نام 5 بازیکن باسابقه در آن دیده نمی شد تا اعتراض به اسکوچیچ وارد مرحله دیگری شود.

با تمام این تفاسیر باید منتظر اعلام لیست نهایی از سوی فدراسیون فوتبال و شاید کارلوس کی روش باشیم و ببینیم کدام بازیکنان در لیست قرار خواهند گرفت.

اما مهم ترین ناامیدی دراگان اسکوچیچ رامین رضاییان است که در زمان سرمربی کروات برای رسیدن به تیم ملی تلاش کرد اما در بسته شد. او حتی بعد از اینکه متوجه شد ایسکو به بازیکنانی که در لیگ ایران بازی می‌کنند و در تیمش فیکس شده‌اند، میدان می‌دهد، تصمیم گرفت به ایران برگردد و با پرسپولیس به پیراهن تیم ملی برسد، اما این راه هم برایش جواب نداد.