کی شمس: منصوریان به تعهدات خود عمل نکرد

مدیرعامل صنعت نفت تاکید کرد که رضا پرکاس برخلاف علیرضا منصوریان به تعهدات خود پایبند بوده است!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان در ابتدا در جمع خبرنگاران گفت: همه کیهان در اختیار تیم های استقلال و پرسپولیس است، بعد وقتی پول برای تیم های نفتی در نظر گرفته می شود به آنها می گویند دستگاه های نظارتی این تیم ها. برای ورود به کار تحقیقاتی هم باید کمک کرد به هر حال ما دنیایی جدا از استقلال و پرسپولیس هستیم و تا زمانی که این بند حل نشود، مشکلات پابرجاست.

وی با گلایه از عدم حمایت نفت آبادان افزود: تیم نفت 30 سال است که بازی می کند و همه مشکلات خود را می دانند. همه باید کمک کنند. اینها دغدغه های من به عنوان یک شهروند است. جریان های پول دریافت می کنیم و از زندگی روزمره رنج می بریم. آیا بازیکن با این شرایط با چهار میلیارد تومان به آبادان می آید تا بازی کند؟ در حالی که قرارداد یک بازیکن به اندازه کل بودجه نفت آبادان است. اما باید به ته بازار نقل و انتقالات برسیم و این داستان ادامه دارد و جریان صنعت نفت آبادان مثل سریال چند قسمتی هزار و یک شب است و بعد می گویید تابلو از عرضه خارج شده است. . در هر صورت آقایان سعی کنند قانون کمک به خدمه نفت را تغییر دهند. آقایان باید حرکت کنند تا روغن دزدیده نشود. می گویند آبادان زادگاه فوتبال است اما مردان کمک نمی کنند چرا که همه این مردان در همه رده ها و مناصب مسئولیت اجتماعی در قبال خواست مردم آبادان دارند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

کی شمس درباره انتخاب پرکاس در پاسخ به این سوال که آیا در زمان انتخاب پرکا برای هدایت نفت دستان شما برای انتخاب مربی بسته بود؟ وی گفت: خیر، آقای پرکاس سال گذشته به عنوان مربی بومی مورد توجه باشگاه بود و استاد یوفا و دانش فنی بالایی دارد. پرکاس جزو بهترین گزینه ها بود و مجبور نبودیم آن را انتخاب کنیم. او با فوتبال آبادان بیگانه نیست و حتی قول کمک به تیم های پایه را داده است و من شاهد بودم که تا حدود ساعت 3:30 صبح بیدار است و تلاش می کند. من به ندرت دیده ام که مربی اینقدر وقت بگذارد و با عشق کار کند. او مربی متعهدی است و اینها معیارهای انتخاب اوست. به هر حال او در فصل گذشته هم مورد توجه بود اما در آمدنش به آبادان تاخیر داشت.

کی شمس با اشاره به شرایط بد نوری ورزشگاه تختی آبادان گفت: نور ورزشگاه ما مشکل ساز است. در آن زمان در ورزشگاه نفت و گاز آروندان مورد خیانت قرار گرفت. آرزوی ما کسب سهمیه است اما باید یک سری امکانات باشد.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان اضافه کرد: پورموسوی امکانات تیم نفت آبادان را با صفر شکست داد و نمی خواهم به منصوریان تهمت بزنم اما نتیجه مورد انتظار باشگاه و هواداران نشد. به ما قول داد اما یک بار هم به دفتر امید نرفت. منصوریان به تعهدات خود عمل نکرده است اما پرکاس به تعهدات خود عمل می کند.


سرویس خبر شماره: 1836908
آگوست 14, 1401 @ 5:32 ب.ظ
266

0نقطه نظر

پرکاها تا سه و نیم صبح کار می کنند