گالاتاسرای، آرون وان بیساکا را هدف شماره یک نقل و انتقالات قرار داده است، زیرا آنها انتظار دارند قیمت 20 میلیون یورو کاهش یابد – اخبار نقل و انتقالات من یونایتد


گزارش ها حاکی از آن است که گالاتاسرای آرون وان بیساکا از منچستریونایتد را هدف شماره یک نقل و انتقالات تابستانی خود برای پست دفاع راست قرار داده است.

اعتقاد بر این است که وان بیساکا یکی از بازیکنانی است که سر جیم رتکلیف و INEOS در صورت ارائه پیشنهاد مناسب اجازه خروج خواهند داد.

در تعطیلات آخر هفته، فابریزیو رومانو، کارشناس نقل و انتقالات، به روز رسانی در مورد این ملی پوش انگلیسی ارائه کرد و نشان داد که خروج از اولدترافورد در هفته های آینده نباید منتفی باشد.

تعدادی از مقصدهای بالقوه نقل و انتقالات برای وان بیساکا، هم در انگلیس و هم در خارج از کشور مطرح شده است. او با تیم هایی مانند کریستال پالاس، وستهام یونایتد، ولورهمپتون واندررز و اینترمیلان مرتبط بوده است.

در اوایل این ماه، The Peoples Person گزارشی را پوشش داد که در آن آمده بود که گالاتاسرای پیشنهادی 10 میلیون یورویی برای این بازیکن 26 ساله ارائه کرده است که به سرعت رد شد.

گزارش بعدی نشان داد که گالاتاسرای یک پیشنهاد ترکیبی دیگر به ارزش 25 میلیون یورو برای وان بیساکا و اسکات مک تومینای ارائه کرده است. شیاطین سرخ نیز این موضوع را متوقف کردند، زیرا گفته می شود ارزش این دو را نزدیک به 40 میلیون یورو می دانند.

روزنامه ترکی صباح توضیح می دهد که وان بیساکا “انتخاب اول و “در صدر لیست” برای گالاتاسرای در تابستان امسال است.

غول های سوپر لیگ آماده هستند تا برنامه های خود را در بازار سرعت بخشند تا بتوانند تیم خود را در فصل آینده تقویت کنند. آنها وان بیساکا را به عنوان فردی می بینند که می تواند به جمع آنها بپیوندد، سطح عملکرد آنها را بالا ببرد و آنها را دوباره قهرمان کند.

صباح خاطرنشان می کند که یونایتد 20 میلیون یورو برای وان بیساکا می خواهد، اما گالاتاسرای معتقد است که این رقم در نهایت کاهش می یابد و به آنها اجازه می دهد برای دفاع کناری به خدمت بگیرند.

در صورتی که تیم اوکان بوروک نتواند خدمات وان-بیساکا را تضمین کند، آنها توجه خود را به اهداف جایگزینی مانند جاناتان کلاوس و لورنز آسینیون از فرانسه معطوف خواهند کرد.

گالاتاسرای همچنان در حال بررسی دقیق Clauss و Assignon است.

فصل گذشته، وان بیساکا 30 بازی برای یونایتد در تمام مسابقات انجام داد. لازم به ذکر است که او یک سال از قرارداد فعلی خود در اولدترافورد باقی مانده است.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/06/17/galatasaray-make-aaron-wan-bissaka-number-one-transfer-target-as-they-expect-e20m-price-tag-to-drop-281745/ منبع: