گالاتاسرای پیشنهاد خود را برای آرون وان بیساکا مدافع راست منچستریونایتد افزایش داد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد

به نظر می رسد منچستریونایتد در تلاش برای فروش بازیکنان به موفقیت نزدیک تر از جذب ستاره های جدید برای اریک تن هاگ است.

شیاطین سرخ در شرایطی که هیچ فوتبالی در لیگ قهرمانان برای فصل آینده وجود ندارد، در میان نگرانی‌ها در مورد قوانین سودآوری و پایداری لیگ برتر، در وضعیتی نامطمئن قرار می‌گیرند.

صندوق نقل و انتقالات INEOS محدود است و به منظور جذب چندین بازیکن نخبه برای تقویت تیم تن هاگ در تابستان امسال، سلسله مراتب باشگاه باید از طریق فروش بازیکنان سرمایه جمع آوری کند.

در این رابطه، آرون وان بیساکا ممکن است به یونایتد کمک کند تا وضعیت FFP خود را بهبود بخشد، با توجه به اینکه مدافع راست مورد توجه جدی گالاتاسرای قرار گرفته است.

اوایل این ماه، شخص مردم گزارشی را پوشش داد که مدعی شد غول های ترکیه پیشنهادی 10 میلیون یورویی برای این مدافع 26 ساله ارائه کرده اند.

با این حال، غول های لیگ برتر آن را رد کردند و امیدوار بودند که برای دفاع راستی که در سال 2019 با مبلغ 50 میلیون پوند از کریستال پالاس به خدمت گرفتند، بیشتر جبران کنند.

همان گزارش حاکی از آن بود که وان بیساکا قبلاً به پیشنهاد گالاتاسرای مبنی بر دستمزد سالانه 2.5 میلیون یورویی “بله” گفته است. حالا کهکشانی ها بار دیگر درهای یونایتد را زده اند تا به توافقی برسند تا بتواند خدمات این بازیکن انگلیسی را تضمین کند.

به گزارش Fanatik (از طریق Sport Witness)، قهرمانان ترکیه برای جانشینی سرژ اوریر، پیشنهادی 15 میلیون یورویی برای ستاره یونایتد ارائه کرده اند.

با شرایط شخصی که قبلاً با اطرافیان این بازیکن به توافق رسیده است، گالاتاسرای اکنون منتظر پاسخ یونایتد است.

با این حال، پیشنهاد بهبود یافته آنها ممکن است یک بار دیگر رد شود زیرا تصور می شود لباس اولدترافورد به دنبال 20 میلیون یورو است.

موقعیت یونایتد با این واقعیت تقویت می شود که وان بیساکا، که یکی از قابل اعتمادترین مدافعان کناری اروپا به حساب می آید، ظاهراً مورد توجه چندین باشگاه لیگ برتری از جمله وستهام یونایتد نیز قرار گرفته است.

در حالت ایده آل، تن هاگ بهتر است وان بیساکا و دیوگو دالوت را به عنوان گزینه های دفاع راست خود داشته باشد، اما نگرانی های PSR می تواند یونایتد را مجبور به جدایی از خرید اوله گونار سولسشر کند.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.


https://thepeoplesperson.com/2024/06/28/galatasaray-increase-their-offer-for-manchester-united-right-back-aaron-wan-bissaka-282159/ منبع: