گالتیه: بازگشت مسی به معنای تضمین موفقیت پاری سن ژرمن است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پاری سن ژرمن شب گذشته در لیگ یک فرانسه میزبان آنژرز بود و در ورزشگاه خانگی خود پارک دو پرنس به مصاف این تیم رفت. این بازی برای پاریسی ها اهمیت ویژه ای داشت زیرا لیونل مسی اولین بازی خود را با پیراهن پی اس جی پس از قهرمانی در جام جهانی قطر انجام می داد.

به همین دلیل است که کریستوف گوتیه، سرمربی پاری سن ژرمن در پایان بازی گفت: “امروز ما دوباره بهترین بازیکن جهان را دیدیم. لئو می خواست بازی کند. او در حالتی بازگشت که در شرایط خوبی بود. آمادگی جسمانی. زمانی که او در بازی بود. زمین “او حضور دارد. شانس گلزنی و موفقیت ما تضمین شده است. مسی توانست در کل بازی در زمین باشد و این خبر بسیار خوبی است.

پس از درخشش مسی با پیراهن پی اس جی در اولین بازی خود پس از قهرمانی در جام جهانی قطر، سرمربی آن تیم کریستوف گوتیه ستاره آرژانتینی خود را تمجید کرد.

گالتیه: بازگشت مسی به معنای تضمین موفقیت پاری سن ژرمن است

مسی با وجود دوری قابل توجهی از تیم پس از جام جهانی قطر و حضور در خانه به پاری سن ژرمن بازگشت.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1864277
22 ژانویه 1401 ساعت 09:20
نمایش 4K |

0نقطه نظر

ستاره آرژانتینی اما درخشید و در گل اول تیمش نقش آفرینی کرد و گل دوم پی اس جی را به ثمر رساند. پاری سن ژرمن در جریان بازی عملکرد خوبی نداشت اما لیونل مسی بار دیگر با حضورش در زمین تاثیری که می تواند داشته باشد را ثابت کرد. او در واقع بیشترین نقش را در پیروزی پاریس داشت.

1790676