گالتیه: مسی فردا در ترکیب اصلی پاری سن ژرمن حضور دارد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سرمربی فرانسوی پاری سن ژرمن گفت که با مسی صحبت کرده و به این نتیجه رسیده است که او از نظر روحی و روانی آماده است تا در ترکیب ثابت این تیم حضور داشته باشد.
گولتیه گفت: من روز سه شنبه با مسی در مورد بازگشت او صحبت کردم تا ببینم او از نظر روحی چگونه است. او بسیار آرام بود و من به این نتیجه رسیدم که او برای بازی کردن بسیار انگیزه داشت و مصمم به کسب یک جام دیگر بود. بله، او فردا در ترکیب اصلی خواهد بود.»

ستاره آرژانتینی از روز سه شنبه تمرینات جمعی را با پاری سن ژرمن از سر گرفت و امروز در تمرین شرکت کرد. او پیش از این به دلیل سفر غیرمجاز به عربستان به مدت دو هفته محروم شده بود، اما پس از عذرخواهی رسمی روز دوشنبه به تمرینات انفرادی بازگشت و بقیه بازیکنان بهبود یافتند و روز سه شنبه با سایرین تمرین کردند.

1874466

با وجود بازگشت به تمرینات، انتظار می رود مسی تابستان امسال پاریس را ترک کند، اگرچه آینده او همچنان نامشخص است. روزنامه ورزشی اکیپ، نسخه فرانسوی، از توافق شفاهی وی با الهلال خبر داد.


سرویس خبر شماره: 1937029
22 مه 1402 در 07:12 ب.ظ
141 امتیاز خبر

0نقطه نظر

گوتیه همچنین گفت که دو سیستم بازی متفاوت را در تمرینات اجرا کرده است. از او پرسیده شد که آیا سیستم بازی تیم را تغییر خواهد داد تا مسی را در ترکیب قرار دهد. او پاسخ داد: «بله، به آن فکر کردم. ما روی دو سیستم بازی کار کردیم که یکی از آنها شامل سه مهاجم است. به این ترتیب ممکن است مسی، کیلیان امباپه و هوگو اکیتیکه مثلث هجومی پاریس را در بازی فردا تشکیل دهند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

کریستوف گوتیه در کنفرانس خبری امروز خود اعلام کرد که لیونل مسی در بازی فردا مقابل آژاکسیو در لیست ثابت پاری سن ژرمن حضور خواهد داشت.

گالتیر: