گتوزو بازیکن تیمش را داماد می دانست!

جنارو گتوزو، سرمربی والنسیا از اینکه تیمش در ختافه گل دریافت کرد، ابراز ناامیدی کرد.

گتوزو بازیکن تیمش را داماد می دانست!


سرویس خبر شماره: 1842198
14 شهریور 1401 @ 12:52 |
7.8K امتیاز خبر|

2نقطه نظر

وی با تمجید از عملکرد بازیکنانش گفت: به نظر من در فوتبال همیشه باید با احترام بازی کرد و بهترین بازی را ارائه داد، همیشه می گویم این تیم خوب تمرین کرده و روحیه باورنکردنی دارد و از سبک بازی راضی هستم. بازی و پیروزی در این مسابقه. حالا باید تلاش کرد، باید با بازیکنان جوان بازی کرد. وقتی در یک مسابقه شکست می‌خوریم، نباید روی انتقاد تمرکز کنیم. ما باید با هم کار کنیم تا کار مهمی انجام دهیم.”
سرمربی سابق ناپولی درباره عملکرد لاتو نیز ادامه داد: ما خوش شانس هستیم که او را داریم، مشکل او این است که در تمرینات هنوز 25 تا 30 درصد از بقیه بازیکنان جلوتر است، زیرا او بسیار سخت کوش است و وقتی بازیکنی تمام تلاشش را می کند، طبیعی است که مصدوم شود. او مرد فوق العاده ای است. دختر من فقط 18 سال دارد، اما لاتو مرد ایده آلی است.
گتوزو با اشاره به جو فوق العاده استادیوم مستایا افزود: این فوق العاده است. هواداران واقعا ما را به جلو سوق داده اند. فکر می کنم سبک بازی ما را دوست دارند. ما باید این روند را ادامه دهیم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “ورزه سه”، والنسیا شب گذشته در چارچوب هفته چهارم لالیگا به مصاف ختافه رفت و با نتیجه 5 بر یک مقابل این تیم پیروز شد.
گتوزو پس از پیروزی پرگل با خوشحالی به جمع خبرنگاران آمد و صحبت های او مورد توجه آنها قرار گرفت. او از اینکه تیمش در آن بازی گل خورده ابراز ناراحتی کرد.
سرمربی والنسیا در بخشی از صحبت های خود از بازی خوب تونی لاتو تمجید کرد و او مدعی شد که آنقدر خوب است که حتی می تواند همسر دخترش باشد.
این سرمربی ایتالیایی در نشست خبری پس از بازی به خبرنگاران گفت: من کمی عصبانی هستم. گل خوردیم، چند پاس از دست دادیم و موریبا اخراج شد. همیشه باید 100 دقیقه در بهترین شرایط بازی کنید و تمرکز داشته باشید. شکست را در فینال لیگ قهرمانان اروپا دیدم که 3-0 از لیورپول پیش بودیم.