گذر از بیست ضربه، کینه ای که تبدیل به گریه شد

آیا شوت و ضربه روزبه کسمی در بازی با ولز فقط یک اتفاق بود؟ در پاسخ می توان گفت؛ این گل شایستگی تیم ملی فوتبال ایران را در این بازی ثابت کرد. تیم ملی فوتبال ایران در بازی اول عملکرد خوبی نداشت اما در بازی دوم مستحق چنین نتیجه ای بود و اگر در بازی دوم پیروز نمی شد، عدالت در فوتبال رعایت نمی شد. بنابراین پس از بازی گرت بیل، کاپیتان تیم حریف نیز ایران را شایسته پیروزی در این بازی معرفی کرد.

در فوتبال تیم ملی و باشگاهی، تیم ها در شوت های از راه دور امتیاز کمتری می گیرند و وقتی شوت ها به گل تبدیل می شوند، باعث تعجب می شود. در حالی که به خوبی می دانیم که شوت زدن یکی از بهترین تاکتیک ها برای گلزنی است، زیرا مزیت عددی تیم حریف را می شکند و مهمتر از همه، بهترین شوتزنان هافبک های دفاعی هستند، زیرا قدرت بدنی آنها بالاست و مهمتر از همه، چون از پشت به فضا می آیند با اشراف به توپ ضربه می زنند.

تیم ملی فوتبال ایران با به ثمر رساندن گل های خود در دقایق ۹+۹۰ و ۱۱+۹۰ مقابل ولز به پیروزی مهیج دست یافت.

گذر از بیست ضربه، کینه ای که تبدیل به گریه شد

به گزارش “ورش سه”، کمتر کسی انتظار داشت که روزبه اسمه در آن دقایق با یک شوت از راه دور دروازه تیم ولز را باز کند. شاید همه منتظر بودند تا مهدی طارمی دروازه تیم حریف را باز کند. یا کریم انصاری فرد که به عنوان جایگزین وارد زمین شد. اما در یک روز رفت و برگشت، چشمی که در پست هافبک دفاعی پیشروی کرده بود، با یک شوت دیدنی از راه دور دروازه تیم ولز را باز کرد تا کینه در ورزشگاه احمد بن علی دوحه تبدیل به گریه و در نهایت به گریه شود. شادی .

آیا گل روزبچشمی در بازی با ولز فقط یک اتفاق بود؟ قطعا نه. چون ایران در این بازی 21 شوت زد. گل روزبه چشمی 21 بود و تیمی که در جریان بازی 21 شوت زد به وضوح نشان می دهد که آنها برنامه شوتزنی داشتند و می خواستند گل بزنند.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1855600
05 دسامبر 1401 ساعت 09:40
4.6 هزار |

0نقطه نظر