گرانبهاترین هدیه جام جهانی به سرمربی ایران

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اگرچه تیم ملی ایران پس از جدایی کی روش شکست نخورد و توانست خیلی زودتر از موعد مقرر بلیت قطر را تهیه کند، اما همچنان کی روش و ایران را در خط مقدم جام موندیال قرار داد. .


سرویس خبر شماره: 1854259
28 نوامبر 1401 در 02:31 ب.ظ |
63

0نقطه نظر

حالا فدراسیون فوتبال ایران هدیه ای جذاب به کی روش داده و او را بدون دغدغه راهی قطر کرده است. قطعا صعود به مرحله حذفی جام جهانی شاید پاسخی مناسب به این هدیه باشد و باید دید او می تواند دهمین حضورش را روی نیمکت تیم ملی در جام جهانی قطر انجام دهد یا خیر.

او در جام جهانی گذشته 3 شکست، 2 تساوی و 1 برد را با ایران به ثبت رساند و حالا برای بهبود این آمار باید به مصاف تیمی برود که تقریبا 5 سال از دوران مربیگری خود را در جام جهانی سپری کرده است. بهترین باشگاه های جهان یعنی منچستریونایتد دستیار سرالکس فرگوسن بوده است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

کی روش از زمان بازگشت رفتار متفاوتی داشت و در دیدارهای تدارکاتی با 2 برد، یک تساوی و یک باخت عملکرد قابل قبولی داشت.

سرمربی پرتغالی پس از ترک ایران نتوانست انتظارات را در کلمبیا برآورده کند، مطمئناً او شروع خوبی در مرحله گروهی کوپا آمریکا داشت، اما شکست در ضربات پنالتی مقابل شیلی مانع از کسب افتخارات او در آمریکای جنوبی شد.

تیم ملی ایران عصر دوشنبه به مصاف انگلیس می رود و این دیدار هفتمین حضور کی روش روی نیمکت ایران در جام جهانی است.

گرانبهاترین هدیه جام جهانی به سرمربی ایران

او در راه صعود به جام جهانی قطر با کلمبیا عملکرد ضعیفی داشت و با توافق دوجانبه از این تیم جدا شد. کارلوس بعد از کلمبیا سعی کرد در قاره دیگری حضور داشته باشد و سرمربی مصر شد. اما سرنوشت پنالتی ها همچنان دامنگیر کی روش است. او دو بار در فینال جام ملت های آفریقا و در راه جام جهانی با سنگال روبرو شد و در ضربات پنالتی شکست خورد و از آن تیم رفت.