گران ترین خرید تاریخ اتلتیکو در لیست خرید ژاوی

به نظر می رسد بارسلونا علاقه مند به جذب ژائو فلیکس است.

آرسنال تابستان گذشته به دنبال جذب ستاره پرتغالی بود اما فلیکس در نهایت در واندا متروپولیتانو ماند. در همین رابطه جرارد رومرو، روزنامه نگار نزدیک به بارسلونا، اکنون اظهارات جالبی را مطرح کرده و گفته است که فلیکس راهی بارسلونا شده است. این روزنامه نگار مدعی است که مدیر برنامه ژائو فلیکس، خورخه مندس، با مدیران بارسا ملاقاتی داشته است که احتمال وقوع این انتقال را افزایش داده است. ضمن اینکه در صورت عدم موفقیت اتلتیکو مادرید در کسب سهمیه لیگ قهرمانان، احتمال انتقال فلیکس به نیوکمپ افزایش می یابد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

خرید ماتیوس کانیا و آنتوان گریزمان در تابستان گذشته شانس او ​​را برای بازی کاهش داد و اگرچه او در دو ماه گذشته توانسته بیشتر برای اتلتیکو بازی کند، اما بسیاری معتقدند او در انتخاب اتلتیکو اشتباه کرد و شکست خورد. در تیم دوم مادرید


سرویس خبر شماره: 1822467 |
12 ارديبهشت 1401 ساعت 23:25 |
2,128 امتیاز خبر|

0نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ژائو فلیکس در سال 2019 با شکستن رکورد نقل و انتقالات و امضای قراردادی به ارزش 126 میلیون یورو با بنفیکا به اتلتیکو مادرید پیوست. با این حال، این بازیکن 22 ساله نتوانست ثبات خوبی در ترکیب داشته باشد و عملکرد درخشانی از خود به نمایش بگذارد.

مصدومیت های متعدد زمان حضور او در زمین را در رقابت های این فصل محدود کرده است و حتی شایعاتی مبنی بر جدایی احتمالی او در نقل و انتقالات زمستانی به گوش می رسد. فلیکس در تیم پرتغال برای یورو 2020 از ناحیه مچ پا آسیب دید تا اولین بازی فصل اتلتیکو را از دست بدهد، سپس در ماه نوامبر از ناحیه ران آسیب دید.