گران ترین خرید تاریخ اتلتیکو در لیست فروش

در گذشته اتلتیکو مادرید مبلغ هنگفت 127 میلیون یورویی را برای توافق با ژائو فلیکس هزینه کرد و برای بازگرداندن این رقم، مدیران اتلتیکو امیدوارند که این بازیکن به همین قیمت فروخته شود. خوائو فلیکس در سال‌های اخیر بیشتر روی نیمکت بوده است و به نظر می‌رسد که او به خوبی با سیستم دیگو سیمئونه همخوانی ندارد. به همین دلیل سرمربی آرژانتینی اتلتیکو با فروش ژائو فلیکس مشکل چندانی ندارد و در صورت رسیدن پیشنهادهای خوب، تابستان امسال این اتفاق رخ می دهد. بارسلونا در گذشته به شدت خواهان جذب این ستاره پرتغالی بود اما بعید است در شرایط فعلی قادر به خرید ژائو فلیکس باشد.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1832542
Jul 16, 1401 @ 9:52 ب.ظ
32 هزار امتیاز خبر|

8نقطه نظر

به گزارش “ورش سه”، ژائو فلیکس که گران ترین خرید تاریخ اتلتیکو مادرید نامیده می شود، در سال های اخیر عملکرد چندان درخشانی در این تیم نداشته و حالا در لیست فروش قرار گرفته است. از این باشگاه ادواردو ایندا، روزنامه نگار اسپانیایی مدعی شد که اتلتیکو مادرید در حال حاضر در شرایط مالی بسیار سخت و پیچیده ای قرار دارد و به فکر فروش بازیکنی است که دیگو سیمئونه سرمربی این باشگاه نمی خواهد.

ژائو فلیکس، ستاره جوان اتلتیکو مادرید ممکن است تابستان امسال این باشگاه را ترک کند.

هیئت مدیره اتلتیکو مادرید نمی خواهد ژائو فلیکس را ترک کند اما آنها به دلیل مسائل اقتصادی این احتمال را رد نمی کنند. آنها به این نتیجه رسیده اند که فروش ژائو فلیکس بیش از هر بازیکن دیگری برای لوس بلانکوس درآمد ایجاد می کند و در واقع مشتریان مهمی برای این ستاره جوان پرتغالی وجود دارد.