گرت بیل قبل از دیدار با ایران قهرمان جام حذفی شد

برای مشخص شدن قهرمان MLS به ضربات پنالتی رفت. هر دو تیم اولین پنالتی های خود را از دست دادند. فیلادلفیا همین روند را تا پنالتی چهارم ادامه داد. در طرف مقابل، لس آنجلس سه پنالتی بعدی خود را به ثمر رساند و با برتری 3-0 در ضربات پنالتی، عنوان قهرمانی MLS این فصل را به دست آورد.

جنجال دقایق پایانی نیمه دوم وقت اضافه که با اخراج ماکسیم از لس آنجلس همراه بود باعث شد تا داور وقت های اضافه زیادی برای این نیمه در نظر بگیرد. همزمان دو گل رد و بدل شد. گل اول متعلق به فیلادلفیا بود و الیوت دوباره آن را به ثمر رساند (دقیقه 5+120). پس از آن گل تقریباً فرصتی برای لس آنجلس به وجود نیامد اما گرت بیل، ستاره ولزی آن تیم در دقیقه 8 وقت اضافه ضربه ای به دروازه تیمش زد و گل تساوی را وارد دروازه فیلادلفیا بی تیمش کرد.

لس آنجلس نیمه اول را با برتری 1-0 به پایان رساند، اما این گل در نیمه دوم به ثمر رسید. خسوس موریو در 7 دقیقه مانده به پایان گل دوم لس آنجلس را به ثمر رساند تا این تیم در آستانه پیروزی قرار بگیرد اما تنها 2 دقیقه بعد جک الیوت بازی را به تساوی کشاند و بازی به وقت اضافه کشیده شد.


سرویس خبر شماره: 1852067
15 نوامبر 1401 ساعت 08:30
3.7 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

مسابقات قهرمانی لس آنجلس با نجات جادویی کاپیتان ولز

لس آنجلس اف سی که در این فصل با امضای قرارداد با کیلینی و بیل قدرت قابل توجهی پیدا کرده بود، در صدر جدول کنفرانس غرب MLS قرار گرفت و با پیروزی مقابل تیم دوم جدول به دیدار نهایی مسابقات راه یافت. جایی که فیلادلفیا، رهبر کنفرانس شرق، منتظر او بود. دیدار دو تیم بامداد امروز به نزدیک ترین و هیجان انگیزترین شکل ممکن در کالیفرنیا برگزار شد.

تیم لس آنجلس اف سی موفق شد با دو ستاره سرشناس خود قهرمان فصل MLS شود.

گرت بیل قبل از دیدار با ایران قهرمان جام حذفی شد

کاپیتان تیم ملی ولز که دو هفته بعد با درخشش در فینال MLS و نقش مهمی که در آن کار داشت، در جام جهانی به مصاف تیم ملی ایران می رود، حالا به دنبال انجام یک ماموریت سخت در این کشور است. تیم عرصه؛ پس از موفقیت امروز، هدف بعدی بیل راهیابی به مرحله حذفی جام جهانی قطر در گروهی است که ایران، انگلیس و آمریکا را در بر می گیرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم لس آنجلس اف سی در این فصل با پیروزی در ضربات پنالتی مقابل فیلادلفیا عنوان قهرمانی MLS را به دست آورد. این بازی در مجموع 120 دقیقه با تساوی سه بر سه به پایان رسید و در ضربات پنالتی این لس آنجلس بود که توانست با نتیجه سه بر صفر از سد حریف بگذرد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد. گرت بیل، ستاره ولزی لس آنجلس، ناجی بزرگ تیمش در آن شب تاریخی بود.