گرت ساوتگیت علیرغم احیای ثروت در بوروسیا دورتموند، جیدون سانچو را برای تیم ملی انگلیس در یورو 2024 رد کرد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد


طبق گزارش ها، گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، زمانی که جیدون سانچو را انتخاب می کند، تیمش را برای مسابقات یورو 2024 تابستان امسال نادیده می گیرد.

سانچو از زمانی که در ژانویه به صورت قرضی از منچستریونایتد به بوروسیا دورتموند بازگشت، شاهد تغییر چشمگیر ثروت خود بوده است.

یونایتد تصمیم گرفت که به این وینگر اجازه دهد موقتاً به دورتموند بپیوندد، در میان دعوای عمومی او با اریک تن هاگ. سرمربی شیاطین سرخ در ماه سپتامبر به خبرنگاران گفت که سانچو به دلیل عملکرد ضعیفش در تمرینات از ترکیب روز بازی که راهی امارات شد تا با آرسنال روبرو شود، کنار گذاشته شد.

در پاسخ، این جوان 24 ساله با انتشار بیانیه‌ای در شبکه‌های اجتماعی، مدیر را به دروغگویی و تبدیل او به بزغاله متهم کرد.

تلاش‌هایی از سوی سران باشگاه برای آشتی دادن این زوج انجام شد، اما نیازی به گفتن نیست که این تلاش‌ها ناموفق بود. سانچو متعاقباً از تیم اصلی اخراج شد و مجبور شد دور از تیم بزرگسالان تمرین کند.

با این حال او در آلمان جان تازه ای گرفته است. سانچو تاکنون در 18 بازیی که برای دورتموند در بوندسلیگا و اروپا انجام داده است، 3 گل و 2 پاس گل داده است.

او در هر دو بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن نقشی اساسی برای لباس سیگنال ایدونا پارک داشت. دورتموند به دیدار فینال رفت و به مصاف غول لالیگا رئال مادرید رفت.

با این حال، طبق گزارش دیلی استار، سانچو هنوز به اندازه کافی تلاش نکرده تا ساوتگیت را متقاعد کند که شایسته حضور در برنامه های یورو 2024 است.

این روزنامه می‌گوید: «گرت ساوت‌گیت قصد ندارد به جیدون سانچو، پیش از یورو، به انگلیس کمک کند.»

فهمیده می شود که ساوتگیت قصد ندارد سانچو را فرا بخواند و تابستان امسال او را به فینال آلمان برساند. ساوتگیت استعدادهای زیادی در پست های گسترده دارد و حاضر نیست با فراخوانی شوکه کننده سانچو، برنامه ریزی بلندمدت خود را مختل کند.

تنها راهی که ساوت‌گیت برای فراخواندن سانچو در نظر می‌گیرد، این است که او در آن موقعیت مصدومیت زیادی داشته باشد.»

ساوت‌گیت آماده است تا در 21 می، تیم تمرینی موقت خود را معرفی کند و سپس آن را به 25 تیم نهایی در آخر هفته 8/9 ژوئن برساند.

سانچو از زمان از دست دادن پنالتی در فینال یورو 2020 مقابل ایتالیا در ومبلی، برای انگلیس بازی نکرده است. در مجموع، ستاره یونایتد 23 بازی ملی انجام داده و در این مدت سه گل به ثبت رسانده است.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/05/09/gareth-southgate-to-snub-jadon-sancho-for-england-euro-2024-squad-despite-revived-fortunes-at-borussia-dortmund-279952/ منبع: