گرجستان با روحیه بالا می تواند اسپانیا را شکست دهد


سرویس خبر شماره: 2051695
9 جولای 1403 در 7:54 ب.ظ.
711

1نقطه نظر

کاخ کالادزه:

کاخا کالادزه اسطوره فوتبال گرجستان امیدوار است کشورش با نظم و روحیه اسپانیا را شکست دهد.

گرجستان با روحیه بالا می تواند اسپانیا را شکست دهد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، گرجستان به عنوان یکی از شگفتی های یورو 2024 موفق شد به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند و در این مرحله به مصاف تیم اسپانیایی رفت که از شانس های قهرمانی یاد می شود.

کاجا کالادزه، مدافع سابق میلان در مصاحبه ای با وب سایت WinWin و اهمیت بازی مقابل اسپانیا برای کشورش را یادآور شد: “بازی در مرحله مقدماتی یورو برای کشور ما و برای فوتبال گرجستان بسیار مهم است. اول از همه، به این دلیل که تیم ما برای اولین بار در تاریخ خود در یورو شرکت می کند. این چیزی است که همه ما، بازیکنان و هواداران، من.” سال‌ها منتظر بودم.»

وی درباره شروع کار گرجستان برای پیوستن به یورو گفت: پیروزی مقابل یونان در 26 مارس (در مرحله پلی آف) برای کل کشور بسیار مهم بود، اما مهمترین چیز نتیجه کسب شده توسط تیم گرجستان در مسابقات قهرمانی اروپا است که در حال حاضر در مرحله یک هشتم نهایی قرار داریم.

آنها با نشان دادن سطح بالا و زیبا در سه مسابقه، جواز صعود را کسب کردند، این یک لحظه بزرگ برای تمام گرجستان بود. دنیا دید که مردم آن شب را در تفلیس جشن گرفتند و هواداران چقدر خوشحال بودند.”

2048765

کالادزه درباره بازی آینده مقابل اسپانیا گفت: وی ادامه داد: بدون شک اسپانیا یکی از بهترین تیم های تاریخ این تورنمنت است و بازیکنان آن در بالاترین سطح قرار دارند. برای ما، اسپانیا.”

وی درباره احتمال غافلگیری گرجستان در این دیدار گفت: “من می خواهم بدون تردید بر این موضوع تاکید کنم، زیرا در فوتبال امروز هر اتفاقی ممکن است بیفتد. برای تیم گرجستان آرزوی موفقیت می کنم. باید به یاد داشته باشیم و آگاه باشیم که با روحیه، “نگرش و نظم تاکتیکی می توانیم حتی مقابل اسپانیا هم پیروز شویم.”

مجله اخبار فوتبال خارجی