گروه برتر جوانان منچستریونایتد در جام جونیور مرسدس بنز – اخبار منچستریونایتد و اخبار نقل و انتقالات

در حالی که توپ در گوشه سمت چپ نزدیک به تخته بود، اتان ویلیامز توپ را در محوطه جریمه قرار داد و لایپزیگ نتوانست توپ را دفع کند و به ماکسی اویدله اجازه داد تا به سقف تور کوبیده شود تا یونایتد پیش بیفتد و چه چیزی برنده خواهد بود. .

در نیمه دوم، اشتوتگارت که به دنبال بازگشت بود، تصمیم گرفت تا یک بازیکن خارج از زمین را در دروازه قرار دهد و نتیجه آن در عرض 30 ثانیه به ثمر رسید. دروازه بان موقت، یک مدافع طبیعی در تام بارت، پاس گل را در محوطه جریمه بازی کرد تا یک ضربه تند و تیز به پایان برسد.

یک پاشنه عقب از اویدله می‌تواند ویتلی را در فضای سمت چپ محوطه جریمه بازی کند تا پایان را پایین بیاورد و یونایتد را برتری دهد.

اما این کافی نبود چرا که گالاتاسرای یک بازیکن دیگر اضافه کرد که ووستر نتوانست پس از یک پاس برگشتی توپ را دفع کند و به مهاجم گالاتاسرای اجازه داد تا توپ را بدزدد و بازی را با نتیجه 4-1 به نفع گالاتاسرای به پایان برساند.

چند ثانیه بعد سومی بود. جک کینگدون فوروارد را از توپ خارج کرد تا مالکیت توپ را به دست آورد، اما سپس آن را مستقیماً به بازیکن حریف در محوطه جریمه داد تا وارد دروازه شود.

برخی از اشتباهات ارتباطی ویلیامز و نولان باعث شد که ویلیامز توپ را از کنار نولان به درون محوطه جریمه یونایتد هدایت کند تا بازیکن اشتوتگارت به او بچسبد و گلزنی کند.

دیدار پایانی دور اول به مصاف تیم گالاتاسارای ترکیه بود.

یک دقیقه بعد تقریباً دوباره کار کرد زیرا بارت از میان چهار بازیکن یونایتد عبور کرد و سپس آن را برای ضربه ای که تام وستر به خوبی مهار کرد، متوقف کرد.

گالاتاسرای سپس یک ثانیه از زاویه بسته در گوشه سمت راست اضافه کرد، با یک ضربه کم سرعت از Hanbury گذشت.

در مقابل. گالاتاسرای

در نیمه دوم، یونایتد مانند اشتوتگارت به روش بیرون‌باز در دروازه رفت، در حالی که سام ماتر یک پیش بند تمرینی برای نشان دادن خود به عنوان دروازه‌بان به کار برد.

اولین حریف یونایتد RB لایپزیگ بود که در فرمت 6 نفره با یک دروازه بان مطمئن که زمان بیشتری را در نیمه راه نسبت به دروازه خود سپری می کرد، بسیار راحت به نظر می رسید.

در مقابل. اشتوتگارت

اعتماد به نفس بیش از حد دروازه بان لایپزیگ اگرچه تقریباً به یونایتد یک گل می داد، زیرا دروازه بان سعی کرد در محوطه خود با رولت از کنار دو بازیکن یونایتد عبور کند و توپ را از دست داد، اما به سرعت به آن ضربه زد تا دوباره بازی کند.


در حالی که ست جوان تر منچستریونایتد در جام نوجوانان Rewe حضور دارند، گروه قدیمی تر نیز در جام جوانان مرسدس بنز در آلمان حضور داشته اند، جایی که آنها در دور اول پس از سه مسابقه در صدر گروه خود قرار گرفتند.

بعدی VFB اشتوتگارت بود و بازی با اقدامات بسیار بیشتری آغاز شد زیرا ویتلی در دقیقه اول به انتهای تیرک چپ برخورد کرد.

تیم ترکیه ای یک گل زودهنگام با یک توپ بلند به مهاجمی که به زمین زده شد و با ضربه ای به اریک هانبری وارد شد، به ثمر رساند.

در مقابل. RB لایپزیگ

ویلیامز بلافاصله اشتباه را جبران کرد و دو مدافع را ترک کرد و ضربه ای به زیر دروازه بان زد تا آن را به تساوی بازگرداند.

اندکی بعد، ویلیامز دوم خود را اضافه کرد و در سمت چپ خود را برید و از فاصله نزدیک به سمت پایین شکست خورد.

بارث در نیمه دوم نمایش را با یک شوت کم ارتفاع در داخل نیمه یونایتد اجرا کرد که به تیرک دروازه، سپس از پشت ووستر و بیرون رفت.

همه چیز اشتوتگارت بود و بعد از زدن گل، آنها به یک توپ شل در محوطه رفتند تا آن را به سطح بکشند.

یک چرخش در بالای زمین باعث شد تا اتان ویتلی توسط جیمز نولان در محوطه جریمه پیدا شود، اما دروازه بان لایپزیگ قبل از اینکه ویتلی بتواند پاهایش را مرتب کند، روی توپ پرید.

اویدله زمانی که دروازه بان را با یک شوت ساختگی به زمین فرستاد قبل از اینکه به سمت چپ او را بکشد و به تور باز بفرستد یک گل به عقب زد.

علیرغم این باخت، یونایتد همچنان در صدر گروه خود قرار گرفت تا آنها را به عنوان تیم شماره یک صعود به مرحله پیش نهایی در روز شنبه قرار دهد که قابل مشاهده است. اینجا زندگی کن.

https://thepeoplesperson.com/2023/01/07/manchester-united-u19s-top-group-at-mercedes-benz-junior-cup-257654/ منبع:

سپس مورهاوس با ارائه دهنده بازی کرد که از سمت چپ می دوید و به مانی نورکت تغییر می کرد تا دروازه بان موقت را از پیش رو بردارد و بازی را 6-3 به نفع یونایتد به پایان برساند.

اما این فقط چند ثانیه طول کشید زیرا ویتلی مدافع را در محوطه جریمه چرخاند و آن را از تیرک بیرون آورد.

توپ خطرناک ویلیامز در محوطه جریمه تنها چند ثانیه بعد توسط یک مدافع تقریباً به دروازه گالاتاسرای تبدیل شد، اما ضربه سریع دروازه بان مانع از آن شد.

سم ماتر از جناح پایین دوید و یک شوت از راه دور گرفت که در مسیر جک مورهاوس سیو شد تا آن را به سقف دروازه وارد کند و برتری یونایتد را دو برابر کند.

دروازه بان لایپزیگ دوباره در زمین بازی قرار گرفت و اریک هانبری را با یک شوت از راه دور آزمایش کرد که دروازه بان یونایتد به سرعت پایین آمد و آن را نگه داشت.