گرگ های جانبی لیگ برتر با SUDU معامله ای تاریخی کردند

تیم لیگ برتر ولورهمپتون واندررز، با نام مستعار وولوز، قراردادی چند ساله و چند میلیونی با برند پوشاک ورزشی SUDU امضا کرده است. باشگاه آن را یک معامله برجسته می نامد، زیرا آنها از تولید کنندگان سنتی لباس های بزرگ و طرح های “الگو” فاصله گرفته اند.

معامله SUDU خبر خوبی برای طرفداران وولوز است

قبل از بستن قرارداد جدید با SUDU – بازوی پوشاک ورزشی Levy UK & Ireland – Wolves با غول های تولید کیت Castore قرارداد داشت. اگرچه این سازنده بریتانیایی هرگز در طراحی لباس های جذاب برای لباس های لیگ برتر شکست نخورد، اما کار زیادی برای متمایز کردن وولوز انجام نداد. علاوه بر این، پیراهن‌های حرفه‌ای و ماکت‌ها به ترتیب حدود 125 پوند (157.89 دلار) و 80 پوند (101.05 دلار) قیمت دارند که خرید آن را برای طرفداران دشوار می‌کند.

SUDU قول داده است که در هر دو جنبه کار کند. نه تنها کیت هایی تولید می کند که نشان دهنده هویت وولوز باشد، بلکه آنها را برای طرفداران مقرون به صرفه تر خواهد کرد.

جو پول، رئیس شراکت در Levy Merchandizing، گفت (از طریق Inside World Football):

مگر اینکه در “شش بزرگ” لیگ برتر باشید، مدل تیم و برند خراب است. این برای برندها خودخدمت است به جای اینکه یک مشارکت واقعی باشد و ما می خواهیم آن را تغییر دهیم.

ارزش هفت رقمی توسط تیم‌های ورزشی از طریق هزینه‌های بازاریابی متورم از دست می‌رود، اما حتی بیشتر از آن در نتیجه یک زنجیره تامین از هم گسیخته که حاشیه‌ها را به ضرر تیم‌ها و هواداران کم می‌کند.

پیراهن های جدید SUDU به طور قابل توجهی مقرون به صرفه تر از لباس های سنتی لیگ برتر خواهند بود. طبق داده‌های Inside World Football، لباس‌های Wolves برای فصل 2024-25 80 پوند (101.05 دلار) برای نسخه حرفه‌ای و 58 پوند (73.26 دلار) برای نسخه ماکت هزینه خواهند داشت.

Wolves از اینکه در خط مقدم نوآوری با SUDU قرار دارند خوشحال هستند

مدیر کل بازاریابی و رشد تجاری در Wolves، راسل جونز هیجان پول را به اشتراک می گذارد. او از دیدن طرح‌های قالب که راه را برای خلاقیت‌های الهام‌گرفته از میراث باشگاه می‌سازد، به وجد می‌آید.

وی درباره این مشارکت افزود:

این رویکرد جدید و جدید برای ایجاد کیت مدت‌هاست به پایان رسیده است و ما خوشحالیم که Wolves در خط مقدم این رویکرد نوآورانه قرار می‌گیرد.

برای خیلی طولانی باشگاه های سطح بالا مانند Wolves به طرح های الگو نگه داشته شده اند. این مشارکت Wolves را قادر می سازد تا با طرفداران و بازیکنان برای ایجاد محصولات فنی با میراث ما در خط مقدم طراحی کار کند.

اما SUDU فقط به ولورهمپتون بسنده نمی کند. به گفته پول، این برند در حال حاضر به دنبال این است که سایر باشگاه های بزرگ فوتبال را زیر چتر خود بیاورد.

https://sportslens.com/news/premier-league-wolves-sudu/ منبع: