گریلیش: انگلیس می تواند قهرمان جام جهانی شود


گریلیش به خبرنگاران گفت: “بله، عمیقاً معتقدم که انگلیس می‌تواند جام جهانی را برد. نمی‌خواهم فشار زیادی به تیم وارد کنم، اما به آن اعتقاد دارم. ما بازیکنانی در سطح جهانی در همه جا داریم. در زمین، از باشگاه های بزرگ. ما کاپیتان و مهاجم بزرگی داریم. بنابراین فکر می کنم شانس بسیار خوبی داریم. “فکر می کنم این واقعیت که این مسابقات در طول فصل برگزار می شود نیز به ما کمک خواهد کرد.”
وی با اشاره به انتقادات ساوت گیت افزود: به نظر من انتقادها کمی ظالمانه است مخصوصاً بعد از فینال یورو و همچنین بازی با مجارستان. آخرین باری که در 90 دقیقه مقابل یک تیم شکست خوردیم نوامبر 2020 مقابل بلژیک بود. نباید اینقدر ظالمانه رفتار کرد، به خصوص در جام جهانی و یورو.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، انگلیس در جام جهانی 2022 قطر با ایران، آمریکا و ولز همگروه است و در اولین بازی باید به مصاف تیم ملی کشورمان برود.
گریلیش که از ابتدای فصل روزهای سختی را در ترکیب سیتی سپری می کند، از سوی گرت ساوتگیت به آخرین اردوی آماده سازی دو ماه مانده به شروع جام جهانی دعوت شد تا نشان دهد به این مربی اعتماد دارد.
آنها امیدوارند مانند یورو 2020 بتوانند راه خود را تا آخرین بازی ادامه دهند، اما این بار برخلاف شکست مقابل ایتالیا در ومبلی، می توانند جام قهرمانی را بالای سر خود ببرند و همچنان از دست بدهند. این تیم بعد از جام جهانی 1966 .

جک گریلیش، ستاره انگلیسی منچسترسیتی معتقد است که تیم ملی کشورش توانایی قهرمانی در جام جهانی 2022 را دارد.

گریلیش: انگلیس می تواند قهرمان جام جهانی شود


سرویس خبر شماره: 1844834
31 سپتامبر 1401 ساعت 10:01 |
943 امتیاز خبر

هفتنقطه نظر