گریه سردار آزمون بر طارمی بیخ گوش (عکس)

کی روش در آخرین تمرین تیم ملی قبل از بازی دوستانه مقابل سنگال که امروز برگزار شد، بازیکنان را دور هم جمع کرد و در حالی که ملی پوشان قرار بود یکپارچه از عبارت انگیزشی استفاده کنند، مهدی طارمی پشت سردار آزمون با صدای بلندتر از همه. دیگر ، فریاد زد و توجه بیشتری را به تصویر ثبت شده جلب کرد.

آزمون و طارمی که در دو دوره گذشته مهره های اصلی ایران در راه رسیدن به جام جهانی بودند، اکنون در شرایطی قرار دارند که کی روش تنها می تواند از یکی از آنها در مسابقات جام جهانی استفاده کند، اما با وجود این، مصمم ترند. بیش از همیشه در بازی ها و تمرین ها با هم کار می کنند تا به آنها فرصتی برای جفت شدن دوباره بدهند.

مهدی طارمی از سردار وارد زمین شد و به سمت خط حمله حرکت کرد. او فقط یک موقعیت جدی (به جز صحنه آفساید) گرفت که همان توپ را به گوشه دروازه اروگوئه فرستاد و موقعیت از دست رفته خود را پس گرفت.

عکس: نعیم احمدی



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1845352
04 مهر 1401 در 04:02 ب.ظ
82.2K امتیاز خبر|

12نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بدون شک دو مهاجم برتر تیم ملی، سرشناس ترین فوتبالیست های ایرانی شاغل در فوتبال اروپا هستند که بیش از هر بازیکن تیم ملی درباره آنها صحبت و خبر می شود. دیدار تدارکاتی مقابل اروگوئه و تمرینات روزهای اخیر، شرایطی را به وجود آورده که تنها یکی از آنها راه حل جام جهانی 2022 باشد.

هماهنگی و شناخت بسیار خوبی که طارمی و آزمون از بازی یکدیگر دارند، بارها در بازی های تیم ملی دیده شده است و شاید کی روش بخواهد در بازی های دوستانه به آنها روحیه بدهد تا بتوانند بیش از همیشه و در 56 روز دیگر همدیگر را پیدا کنند. جهانی در اولین بازی جام حذفی باید از این دو بازیکن در کنار هم استفاده کند.

مهاجم ایران مقابل اروگوئه به احتمال زیاد در بازی فردا مقابل سنگال به میدان می رود.

گریه سردار آزمون بر طارمی بیخ گوش (عکس)

سردار آزمون در بازی تدارکاتی تیم ملی ایران مقابل اروگوئه 68 دقیقه در زمین حضور داشت و علیرغم تلاش و دوندگی در خط حمله و حضور موثر در دفاع که دو سیو با ضربه سر انجام داد، چندان سیر نشد. و شانس زیادی نداشت که این بازی را بدون گل به پایان برساند اما مهدی طارمی موقعیت متفاوتی را پیش روی خود داشت تا این بازیکن گلزنی کند.

طارمی با وجود اینکه در فصل جدید لیگ برتر پرتغال علاوه بر گلزنی برای تیم ملی در هفت بازی 5 گل به ثمر رسانده است، اما از سردار آزمون که هنوز فرصت چندانی برای گلزنی نداشته است جلوتر است. بدون شک حضور همزمان این دو بازیکن در خط حمله تیم ملی می تواند برای همه حریفان ایران دردسرساز شود.