گریه محرم؛ تصویری که کمتر دیده بودیم


سرویس خبر شماره: 1822710 |
14 ارديبهشت 1401 ساعت 21:23 |
3,716 |

0نظرات

و این بار شرایط به سود سپاهان نشد. تیمی که موقعیت خوبی ایجاد می کند اما برنده نمی شود. نتیجه گیری تیم سپاهان شاید در هفته های باقیمانده تغییر کند، اما نه شیوه مربیگری محرم نوید کیا. هر مربی سبکی از مربیگری را به نمایش می گذارد و بهترین انتقاد پایبندی به آن سبک ها است. با این حال امروز متوجه شدیم که محرم نوید کیا با وجود آرامش گاهی اوقات در مواقع لزوم فریاد می زند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

محرم نوید کیا از آن دسته مربیانی است که در خط آرام قرار دارد و هر فرصتی که به دست می آورد سعی می کند با بازیکنان صحبت کند و آنها را به بازی بهتر تشویق کند.

اما حذف سپاهان از لیگ قهرمانان آسیا در کنار موقعیت هایی که این تیم در بازی با استقلال از دست داد باعث شد تا محرم در ورزشگاه نقش جهان گریه کنیم. تصویری که پیش از این کمتر توسط عکاسان حاضر در ورزشگاه نقش جهان ثبت شده بود. اما این بار امیرحسین خیرخواه تصاویری از فریاد محرم نویدکیا را ضبط کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، این ویژگی گاهی با انتقاد منفی مواجه می شود! و محرم نوید کیا را به پرشورتر بودن در زمین و فریاد زدن و مخالفت با داوری توصیه می کنند و اینها از ویژگی های یک مربی موفق است. البته ما حتی مربیان خارجی آرام تری نسبت به محرم نوید کیا داریم و حتی در طول بازی هم واکنش خاصی نسبت به گل های خورده نشان نمی دهند که آنچلوتی سرمربی رئال مادرید نشان می دهد.