گری نویل از کلوپ، سرمربی لیورپول به دلیل اظهارنظرهای “تحسین برانگیز” تمجید کرد

برد، باخت یا تساوی، این یکی از اجزای حیاتی هر تیم فوتبال برای بازیکنان و مدیران است که مسئولیت جمعی ثروت خود را در زمین بر عهده بگیرند.

او ممکن است مقصر تصمیمات تاکتیکی مشکوک گاه و بیگاه، تعویض یا انتخاب تیم باشد، اما به طور کلی دوران سلطنت او در آنفیلد به یاد ماندنی بوده است و ما از داشتن او خوشحالیم.

بیشتر بخوانید: (ویدئو) طعنه بن وایت به هندرسون پس از پنالتی از دست رفته صلاح مقابل آرسنال

«برخی از آن اصول اولیه است. من نمی توانم برخی از چیزهایی را که از برخی از بازیکنان تماشا می کنم، باور کنم. این ربطی به مربیگری ندارد، ربطی به یورگن کلوپ ندارد، او مربی بزرگی است.

نویل به Sky Sports (از طریق TEAMtalk): این قابل تحسین است که او به عنوان یک مدیر بایستد و این حرف را بزند. این همان چیزی است که شما دوست دارید مدیرتان بگوید… اما باید بگویم، او باید به برخی از چیزهایی که بیرون از زمین می‌بیند نگاه می‌کند و فکر می‌کند که آنها چه می‌کنند؟

این آلمانی تقریباً تمام جام‌های مهمی را که در طول دوران حضورش در لیورپول در اختیار داشت به دست آورده است و مغز متفکر برخی از خارق‌العاده‌ترین فصول در تاریخ 131 ساله سرخ‌ها بوده است، در حالی که مدام در میان هواداران به موفقیت رسیده است.

گری نویل، یورگن کلوپ را به دلیل رفتار “تحسین برانگیز” که در آن به تنهایی مسئولیت فصل ناامیدکننده لیورپول را پذیرفته تمجید کرده است.

در مورد اظهارات نویل در مورد بازیکنانی که برای این بازیکن 55 ساله بازی می‌کنند، مطمئناً اشتباهات فردی بسیار زیادی در طول مبارزات انتخاباتی رخ داده است، اگرچه بسیاری از این گروه نیز سهم زیادی در موفقیت باشگاه تحت هدایت کلوپ داشته‌اند.

EOTK Insider: از لیورپول، اورتون، تا زندان – برنده دو لیگ که مدال ها را با یک عمر جنایت عوض کرد

این کارشناس ممکن است از انحلال باشگاه و هواداران ما بسیار لذت ببرد، اما او با حکم خود مبنی بر اینکه کلوپ یک “مدیر بزرگ” است، کاملاً موافق است.

او مربی بزرگی است و در پنج یا شش سال گذشته عملکرد درخشانی از لیورپول داشته است.

بیشتر بخوانید: میکل آرتتا در تمجید از یک ستاره آرسنال پس از تساوی آنفیلد با لیورپول مقایسه می کند.

صحبت کردن با اسکای اسپورت قبل از جدال یکشنبه مقابل آرسنال، رهبر لیگ برتر، مرد آلمانی در رابطه با افت قرمزها نسبت به سال‌های گذشته تاکید کرد: “من 100 درصد مسئول این آشغال‌ها هستم و واقعاً جالب نیست.”

با این حال، بر اساس تجزیه و تحلیل برای پخش کننده پس از تساوی 2-2 دراماتیک دیروز در آنفیلد، مدافع سابق منچستریونایتد این بازیکن 55 ساله را از تقصیرها مبرا کرد و معتقد بود که بازیکنان باید مسئولیت زیادی را به دوش بکشند.

https://www.empireofthekop.com/2023/04/10/gary-neville-praise-admirable-klopp/ منبع: